Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Material marunt de cale:clesti,inele resort,eclise,placute de cauciuc


Anunt de participare (utilitati) numarul 51386/05.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Coman, Tel.0213192433, In atentia: Mariana Coman, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): Compania Nationala CaiFerate-Bd.Dinicu Golescu nr.38 Bucuresti Sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Material marunt de cale: clesti, inele resort, eclise, placute de cauciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia cf Orastie, cu descarcare in halta cf Aurel Vlaicu-baza Rk
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
material marunt de cale: clesti K tip 49, inele resort tip C23, tip B23 si tip B25 , eclise tip 60 si tip 49, placute de cauciuc 60B si 49 B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28710000-2 - Dispozitive de fixare (Rev.1)
27356000-5-Materiale de constructii de linii de cale ferata (Rev.1)
27356230-6-Eclise de imbinare si placi de baza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
clesti k tip49-40tone, inele resort C23-5tone, inele resort B23-3tone, inele resort B25 -2tone, eclise tip60 -40tone, eclise tip49 -25tone, placute cauciuc 60B-26000buc, placute cauciuc 49B-14000buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 581, 000 si 582, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare. Lot1:1700lei/lot, Lot 2:600lei/lot, Lot 3:4000lei/lot, Lot 4:3000lei/lot. Scris de garan.de participare sau numerar la casieria aut contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat-alte cheltuieli asimilate investitiilor-Reparatii capitale conform programului annual de achizitii publice al CNCF "CFR"SA pe anul 2008, pozitia 5.A1.6-5.A1.13
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propr raspundere pt.eligibilitate, in orig.;Declaratie pt. neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, in original.
PENTRU PERSOANE FIZICE SI JURIDICE ROMANE: certificat inregistrare la Camera de Comert si Industrie , in copie.Certificat constatatorde la Ofic. Registru Com. in original sau copie legal.Pentru IMM: Documente ce atesta inregistrarea si statutul de IMM: nr.mediu de salariati si cifra de afaceri anuala.Incadrarea in una din cele 3 categorii se face conf.Legii 346/2004, modif. si completata cu OG.nr.27/2006.PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE: Acte in original si copie, din tara de origine, care sa ateste inreg. ca pers.juridica, declaratie ca nu se afla in reorg.judiciara sau faliment, tradusa in limba romana si legalizata la notar public roman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in original-din care rezulta cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat: pt lot 1: Clesti k tip49-200000lei/lot, pt lot 2: Inele resort-60000lei/lot, pt lotul 3: Eclise-400000lei/lot, pt lot 4: Placute de cauciuc-30000lei/lot.Bilanturile contabile din anii 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente(in copie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari(in original).Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care nu detine aceste documente, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta minima pentru demonstrarea experientei similare-indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract sau cel mult 2 contracte, care au avut ca obiect furnizarea de produse similare, a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat: lot 1: Clesti -300000 lei;lot 2: Inele resort-100000 lei; lot 3: Eclise-500 000lei; lot 4: Placute din cauciuc-50000lei.
2.Autorizare pentru vanzarea produselor de la producatorii originali(in copie)
3.Autorizatia de furnizor feroviar AFER, Omologarea tehnica AFER a produsului sau Agrement Tehnic AFER, conform OMT 290/2000.
Certificatul de calitate SR EN ISO 9001:2001, sau documente care sa precizeze ca a avut loc un audit de certificare si ca urmeaza sa primeasca certificarea propriuzisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
organizata ca etapa finala.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se achita in numerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 11:00
Locul: Sediul CNCFdin Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului, care vor prezenta copii dupa BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independenteinr.5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40/021/310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA-Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B.dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, tel. 021/315.11.17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/315.11.17, Fax: 021/315.11.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer