Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Material tubular - tevi de extractie/tubing


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
20.257.368 RON

Castigatorul Licitatiei: COMTECH CO S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 145334/22.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 142015
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201946, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Material tubular - tevi deextractie/tubing
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: a) La Sucursalele beneficiare in depozitele proprii:
1. Deleni, jud.Mures ? ptr. Sucursala Medias
2. Corunca, jud.Mures -ptr. Sucursala Targu-Mures
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea estimata fara TVA, (numai in cifre): 29.565.860 leiPerfectarea unui acord cadru pentru achizitionarea de tevi de extractie pe o perioada de 3 ani.Cantitatea maxima aferenta acordului cadru (100%) din necesarul pentru fiecare tipodimensiune, respectiv 299 500 m;Cantitatea minima aferenta acordului cadru (50%) din necesarul pentru fiecare tipodimensiune, respectiv 149 750 m;Cantitatea pentru fiecare an subsecvent: - Minim (20%) din necesarul pentru fiecare tipodimensiune, respectiv 59 990 m;
- Maxim (40%) din necesarul pentru fiecare tipodimensiune, respectiv 119 980 m.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ( 40% din valoarea estimata totala a acordului cadru) ce urmeazaa fi atribuit este 11.826.344 lei.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44164300-0 - Material tubular (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
20, 257, 369RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S150-261709din03.08.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 2686 Denumirea: Material tubular - tevi deextractie/tubing
V.1) Data atribuirii contractului 15.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
COMTECH CO S.R.L.
Adresa postala: Str. Constructorului, nr. 3, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230070, Romania, Tel. +40 249406190, Email: [email protected], Fax: +40 249437907, Adresa internet (URL): www.comtechco.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 29565860.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 20257369.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
a) In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.b) Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2(doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul ?Formular de oferta ?, insotit de , ,Centralizator de preturi??, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertareelectronica.c) c) Se va prezenta modelul de contract (cu eventualele obiectiuni formulate numai pentru clauzele specifice, clauzele obligatorii nu se negociaza) odata cu celelalte documente aferente ofertei , respectiv pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor., vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. La formularea de obiectiuni se va tine cont de art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006.d) Orice solicitare catre autoritatea contractanta (clarificari, corespondenta, etc.) din partea operatorului economic se face prin fax. Raspunsul autoritatii contractante va fi publicat in SEAP, in pagina anuntului de participare privind prezenta achizitie.e) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic ( acest program fiind disponibi gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).f) Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Prezentarea Formularulul nr.11 din Cap.III Modele de Formulare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 555024, Romania, Tel. +40 269217724, Fax: +40 269217702
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA Medias - Serviciul Licitatii
Adresa postala: Piata Constantin Motas, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269201946, Fax: +40 269844184
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer