Licitatie Publica - MATERIALE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIA MUNCII
Anunt de participare numarul 107997/16.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia: ing. Cotruta Tania, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100245, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 024458120, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244558121
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100245, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 024458120, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244558121
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100245, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 024458120, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244558121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALESI ECHIPAMENTEDE PROTECTIA MUNCII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANIF-RA Sucursala teritoriala Arges Buzau, str.Cosminelenr.11A, Ploiesti, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALESI ECHIPAMENTEDE PROTECTIA MUNCII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 100 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006;Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoanele juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Nota: Societatile care au inlesniri la plata (reesalonari), vor prezenta reesalonarea si Ordinele de plata lunare (cu borderou) cu care s-au facut platile scadente pana la data de 30.08.2010 ;Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale .Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare )
Persoane juridice/fizice romane: CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (emis cu maxim 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) ;Certificatul de inregistrare (inmatriculare) emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice/fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Nota: Certificatele trebuie sa fie valabile la deschiderea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 animinim 9000 lei respectiv2103 euro. Curs leu/euro la03.09.2010 este 1 euro=4, 2796 lei ;Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat de organele competente in domeniu si Balanta contabila la 30.07.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Fisa / fise de informatii privind experienta similara: Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de copiacontractului , a actelor aditionale respective. Se va prezenta procesul verbal de receptie a bunurilor.Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a 1(unui) contract a carui valoare sa fie minim 4500 lei ( fara TVA ), realizat prin furnizarea unor produse similare celor licitate; Se va prezenta Autorizatia de furnizare a produselor ; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
( ISO 9001) sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 10:00
Locul: Sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Arges Buzau, str.Cosminelenr.11A, Ploiesti, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 40, alin. 1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Autoritatea contractanta are obligatia de a asigura obtinerea documentatiei de atribuire de catre orice operator economic prin asigurarea accesului direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice, la continutul documentatiei de atribuire?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 0213322816, Fax: 0213322183
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2010 14:00