Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale


Anunt de participare numarul 141687/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. +401 0244521641, Email: [email protected], Fax: +401 0244521641, Adresa internet (URL): www.sjup.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gageni, 100
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 090, 375RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele ce urmeaza a fi achizitionate sunt cuprinse in anexa care contine loturile .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 090, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare TOTALA in valoare de 10903.75lei(1% din valoarea totala estimata a acordului cadru) valabila 90 de zile DE la data LIMITA A depunerii ofertelor.GARANTIA DE PARTICIPARE obligatoriu VA FI postata in SEAP (SCANATA)PANA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR SI VA FI PREZENTATA SI LA SEDIU DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICI. In cazul extinderii perioadei de valbilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante ( Biroul Achizitii) inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art.2781 dun OUG 34/ 2006.GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE PE LOT VERIFICATI ANEXA B SI SE DEPUNE IN ORIGINAL LA SEDIUL SPITALULUI.ECHIVALENTUL IN EURO SA FIE CU 5 ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII Completarea si prezentarea Formularului nr.8 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prinrt-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea -Completarea si prezentarea Formularului nr.1 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulDeclaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuireDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr.2 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulCONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIANDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONDIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIUDIRECTOR DE INGRIJIRI : AS.IFRIM MARILENAPRESEDINTE: CURSARU MARIANAMEMBRII: DR.PANA ODETTE
AS.BOLCAN MIHAELAEC.CIOVANA CARLA
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea si prezentarea Formularului nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulCertificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. -copie semnata si stampilata conform cu originalulCertificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).copie semnata si stampilata conform cu originalul Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?informatiile continute de acest document sa fie reale si actuale la data limita de depunere).- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 PRIVIIND DISPOZITIVELE MEDICALE copie semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.10 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire-copie semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul in care ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu (DACA TOTI ASOCIATIISE INCADREAZA IN CATEGORIA imm OFERTA DEPUSA DE ASOCIERE VA FI CONSIDERATA CA FIIND DEPUSA DE IMM)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale fisa de informatii generale DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatefisa de informatii generale fisa de informatii generale DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate MOSTRE Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana ladata-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006). Mostre din fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In corformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul. ACESTE DOCUMENTE SA FIE VALABILE DLA DATA LIMITA DE DEPUNERE A A OFERTELOR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateinformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate MOSTRE Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana ladata-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006). Mostre din fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrareaInformatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In corformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul. ACESTE DOCUMENTE SA FIE VALABILE DLA DATA LIMITA DE DEPUNERE A A OFERTELOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, iar pentru ofertantii clasati pe locul 2 si 3 au preturi egale si elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 in clasament)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Autoritatea Contractanta si la Consiliul National de Solutionare a contestatiilor in termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic
Adresa postala: ploieti, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 024587, Romania, Tel. +401 0244537711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer