Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale consumabile laborator endoscopie digestiva


Anunt de participare numarul 133005/11.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Nica, Tel. +40 213193072, Email: [email protected], Fax: +40 213193072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale consumabilelaborator endoscopie digestiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central ?Dr. Carol Davila?
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 853, 733.7 si 3, 707, 467.4RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale consumabilelaborator endoscopie digestiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141320-9 - Ace medicale (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141126-9-Ligaturi (Rev.2)
44612000-3-Butelii de gaz lichefiat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Anexa B- informatii privind loturile (lipsa spatiu)
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 853, 733.7 si 3, 707, 467.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part se const, conf art.86 alin.(1)din H.G nr 925/2006 cu modif si comple ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig.Ptr IMM-uri gar de part poate fi const in cuantum de 50% Dovada const gar de part va fi insotita de Declaratia pe propria raspund privind incadrarea in categoria IMM.Gar de part trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea SUUMC ?Dr.Carol Davila?Per de valab a gar de part va fi cel putin egala cu per minima de valab a of(90 zile).Per de valab se va calcula incepand cu data limita de depunere a of.Autor contr are dreptul de a retine gar de part, ofert in cond art 87 din HG 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autor contr va retine contestatorului gar de part in conditiile art 2781 alin (1).Nota: In cazul in care ofert opteaza ptr const gar de part sub forma scrisorii de gar bancara, acest doc trebuie sa fie intocmit conf formul F 10 din Sectiunea III?Formulare?.Virame bancar in favoarea SUUMC ?Dr.Carol Davila?, in cazul in care ofert opteaza ptr const gar de part prin aceasta modalitate, se poate realiza in contul de vir RO77TREZ7015005XXX000171 deschis la Trez sect 1, a Mun Bucuresti.OP reprez const gar de part va fi depus, cu cond confir acestuia de catre banca emit, pana la data deschid of.Operat ec va depune diligentele necesare const gar de part tinand cont ca termenul dintre data dep si conf in extrasul de cont al unitatii este de 4 zile lucratoare.Dovada const gar de part va fi prez in orig, la vedere, in cazul in care se prez sub forma unui instr de garant emis de o soc bancara ori de o soc de asig, iar pentru virament bancar in cond conf acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschid of.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar de part in cuantumul, forma si avand per de valab solicitate in doc de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din pretul contractului subsecventfara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE - ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului F.1. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.- Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
ATENTIE:
daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010 - Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 -Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Reprezentantul AC este domnul Ranetti Aurelian Emil.Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Ciocirlan Mihaela, Nica Georgeta, . Popa Cornelia, Preda Luminita , Dumitrescu Gheorghe, Boboc Daniela, Moldovanu CristinaDeclaratia de participare la procedura - Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM -In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
In cazul asocierii, pentru a beneficia de Prevederile Legii 346/2004, fiecare dintre membrii asocierii se va incadra in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
- faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Nota:
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.
Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la rt 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011
Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului.-Cerinta obligatorie:
Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate .furnizarea produselor fac obiectul procedurii de achizitie
Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. -Cerinta obligatorie:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stability
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand ca obiect de activitate furnizarea produselorcare sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul
Aviz de functionare emis de Agentia Nationala aMedicamentului si Dispozitive Medicale pentru import comercializare si depozitare dispozitive medicale
Mostre
Un sistem de management al calitati: ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari privind etapa finala de lic elec .a) Elementul of care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masurab) Info la care vor avea acces ofert in cursul lic elec: -Poate fi oprita desf urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA-Of pot vedea cea mai buna oferta: NU-Of pot vedea nr de parti inscrisi la lic: NU-Lic se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU-Se va utiliza pasul de lic: NUc) Conditiile in care of vor avea dreptul sa liciteze: - lic elec se va finaliza dupa desfasurarea rundei a 2-a a lic elec;
-nr de runde electronice: 2-lic elec va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea inv de partic;
-durata rundei este de 1 zi;
-intervalul dintre runde este de 1 zi;
-toti oper partic trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat de acces in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2 / 140 din 19.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de catre operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conf prev art.11 alin. (4) si (5) din H.G nr. 925/2006, ptrdem. indepl crit. de calif, of are dreptul de a prez initial doar o decl pe prop rasp, smn de reprez sau legal, prin care conf ca indepl cerintele de calif . Decl va fi insotita de o anexa in care of trebuie sa ment. succint, dar precis, modul concret de indep.a resp. cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, div. valori, cant. sau altele.Of are obligatia de a prezenta/completa certif/doc edifictoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif atunci cand primeste din partea a.c. o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare Reguli privind conf docum transmise prin fax, e-mail. Va rugam sa conf in termen de 3 ore primirea oricarui doc transmis prin fax (e-mail) cu urm. Ment.: ?Confirmati primirea adresei nr .reprezentand; ce contine; cu nr. de.;pag? (se va semna si stampila; pe e-mail se va transm doc scanat).Doc de atrib. va fi publ atasata la anun. de particip. Rasp. la clarif solicitate de op ec ? insotite de intrebari se vor publica pe SEAPintr-un doc atas la a. de partic. In cazul in care op ec nu a trans. Solicit. de clarif in timp util, punand astfel a.cin imposib. de a respecta termenul prev. mai sus, aceasta din urma are, totusi, oblig. de a raspunde la solicit.de clarif. in masura in care perioada necesara pentru elab. si transmit. raspunsului face posibila primirea acestuia de catre op ec inainte de data limita de depunere a of.Of poate fi retrasa si modif. numai cu resp datei limite de depunere a of.Ofert nu are dreptul de a retrage sau modifica of dupa expirarea datei limita ptr dep of, sub sanct. exclud acestuia de la procedura pentru atrib. ctr i si a pierderii gar depart. Of sunt decl. intarz. si resp. in sed de desc daca sunt depuse dupa data si ora lim. de depunere a ofertei sus-mentionata. La sed de desc vor part. memb com de eval, exp. coopt. si repr. op. ec. care vor prez.o imp. din partea S.C. pe care o reprez si copie dupa CI/BI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante ? Oficiul Contencios (Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel. +40 213195839, Fax: +40 213193072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer