Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Materiale consumabile?


Anunt de participare (utilitati) numarul 123072/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Sandel Ursu, Tel. 0213074692, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa internet (URL):  www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Materiale consumabile?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SC Hidroelectrica SA - str Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Materiale consumabile?- conform contract de finantare POSDRU/77/3.2/A/61491-?Formarea si perfectionarea personalului societatii, in conformitate cu strategia de dezvoltare a resurselor umane, bazata pe principiile imbunatatirii continue a intregii activitati, in scopul cresterii capacitatii de adaptare a societatii la mediul economic in schimbare?, program finantat prin schema de ajutor de stat pentru formare profesionala generala si specifica ?Bani pentru formare profesionala? aferenta programului operational sectorial ?dezvoltarea resurselor umane, Axa 3 prioritara? Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor?, domeniul major de interventie 3.2 ?Formare si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30192121-5-Pixuri (Rev.2)
30197621-5-Bloc de hartie pentru flipchart (Rev.2)
30199500-5-Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini nr. 10763/20.05.2011
Valoarea estimata fara TVA: 20, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 400 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: 59.05 %Venituri proprii: 40, 95 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic Formular nr. 2 -original
-Certificatului de atestare fiscala nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor (original sau copie semnata si stampilata pt. cf. cu originalul).
-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale- nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor ( original sau copie semnata si stampilata pt cf. cu originalul).
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formular A (original)
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul 3
-Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschideriiofertelor ? original sau copie semnata si stampilata pt cf. cu originalul
-Certificat de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv pentru2008, 2009, 2010, trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimativa a contractului ce urmeaza a fi atribut, respectiv 40.800lei, Formularul 4 in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani de cand operatorul economic si-a inceput activitatea, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Formularul 5 in original.
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contracte finalizate.
Se vor prezenta una sau mai multe recomandari, care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare. sa fie emise si inregistrate in ultimii 2 ani.
-ISO 9001:2008 sau echivalent valabil ? copie semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11143 / 25.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.08.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2011 11:00
Locul: sediu SC Hidroelectrica Sa - str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitii ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare POSDRU/77/3.2/A/61491-?Formarea si perfectionarea personalului societatii, in conformitate cu strategia de dezvoltare a resurselor umane, bazata pe principiile imbunatatirii continue a intregii activitati, in scopul cresterii capacitatii de adaptare a societatii la mediul economic in schimbare?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca contractul cu nr.122/03.11.2010 a fost reziliat de drept ca urmare a incapacitatii furnizorului de a-si mai indeplini obligatiile contractuale, ca urmare a problemelor financiare ale acestuia, atribuit initial prin procedura de "licitatie deschisa", autoritatea contractanta considera ca partea ramasa neindeplinita in urma rezilierii contractului sus-mentionat sa fie atribuita tot prin procedura de "licitatie deschisa".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic SA Hidroelectrica SA
Adresa postala:  str. Constantin Nacu nr.3, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 021/3032500, Email:  [email protected], Fax:  021/3032564, Adresa internet (URL):  www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer