Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale consumabile


Anunt de participare (utilitati) numarul 136804/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STFC Timisoara , str. Garii, nr. 2a , ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Aprovizionare, Tel. +40 256/293605, In atentia: dl. Popa Ioan, Email: [email protected], Fax: +40 256/293605, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Materiale consumabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central STFC Timisoara
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale consumabile STFC Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Cartus Canon BX3 Buc. 30
2 Cartus Canon PG510 Buc. 30
3 Cartus Canon CL 511 Buc. 20
4 Cartus Canon PG40 Buc. 80
5 Cartus HP 21 Buc. 30
6 Cartus HP 22 Buc. 10
7 Cartus HP 336 Buc. 20
8 Cartus HP 339 Buc. 40
9 Cartus HP 342 Buc. 10
10 Cartus HP 343 Buc. 10
11 Cartus HP 350 Buc. 15
12 Cartus HP 351 Buc. 15
13 Cartus HP 6615 Buc. 30
14 Cartus HP 6656 Buc. 40
15 Cartus HP 6657 Buc. 15
16 Lexmark 10N0016 Buc. 30
17 Lexmark 10N0026 Buc. 10
18 Lexmark 14 Buc. 10
19 Lexmark 15 Buc. 10
20 Lexmark 17G0050 Buc. 15
21 Olivetti FPJ 20 Buc. 10
22 Olivetti FJ 31 Buc. 10
23 Cartus Philips PFA-431 Buc. 5
24 Film Philips PFA-331 Buc. 4
25 Ribon Epson 1170 Buc. 30
26 Ribon Epson FX 2180 Buc. 5
27 Ribon Epson 5000/8000 Buc. 3
28 Ribon Sp 2415 Buc. 5
29 Toner Canon FX 10 Buc. 10
30 Toner Canon EP 27 Buc. 10
31 Toner EPL-N 2550/0290 Buc. 5
32 Toner HP 505 ABuc. 20
33 Toner HP 435 ABuc. 20
34 Toner HP Q 7553ABuc. 25
35 Toner HP Q 5949ABuc. 35
36 Toner HP Q 2612ABuc. 35
37 Toner MINOLTA MT104B Buc. 4
38 Toner MINOLTA TN114 Buc. 30
39 Toner SAMSUNG ML 2010 PR Buc. 25
40 Toner SAMSUNG ML 1660 Buc. 10
41 Toner Lexmark E260 Buc. 5
42 Toner Lexmark E240 Buc. 5
43 Toner Lexmark E210 Buc. 10
44 Toner Lexmark E220 Buc. 5Valoare total estimativa55, 000
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 550 lei , valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se va depune in contul nr.RO34BPOS36003308034ROL01 sau la casierie, OP ; scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, in orig; -orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. -Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor de achizitie publica: 5% fara TVA din valoarea de atribuire a contractuluib) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea operatorului economic ;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;documentele se vor prezenta in copie lizibila conform cu originalul.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .
5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691) din OUG nr. 34/2006persoane cu functie de decizie : Alexandru Silvasan - Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Popa Ioan ? Sef Serviciu A.A.A. , Glujdea Sandu ?ec. Serv. A.A.A., Smultea Traian - Sef Birou Juridic , Gligu Eugenia ? Sef Serv.Conta.Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.
6.Certificat de inregistrare in scopuri de TVA dupa caz . 1. Certificat constatator, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.- documentele se vor prezenta in copie lizibila conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010 sau 30.06.2011 ? pentru operatorii economici care au depus bilantul contabil pentru anul 2011 , vizat si inregistrat de organele competente .2.Informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind listaprincipalelor livrarisimilare efectuate in ultimii 3 ani;
-
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 10:00
Locul: STFC Timisoara , str. Garii , nr. 2a , Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte claste pe primul loc , contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
-Adresa postala: Timisoara , str. Garii, nr. : -
Adresa postala: -STFC Timisoara , str. Garii, nr.2a., Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Tel. +40 256/201654, Email: [email protected], Fax: +40 256/201654, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer