Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale consumabile de comunicatii si informatica


Anunt de participare numarul 132581/05.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 213162598, In atentia: Dlui Emanuel Petrescu, Dlui Lucian Gogoi, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale consumabile de comunicatii si informatica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.G.P.F., Bucuresti, str. Razoare nr. 5, cod 050506, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 405, 405RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia ori de cate ori apare necesitatea achizitionarii de bunuri ce fac obiectul acordului cadru in limita fondurilor bugetare cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de tonere pentru imprimante laser faxuri, cartuse de toner, cartuse de cerneala, benzi impregnate cu cerneala, dischete, compact discuri (CD), discuri digitale polivalente (DVD)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
30234300-1-Compact-discuri (CD-uri) (Rev.2)
30237320-8-Dischete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1?Toner pentru imprimante laser/faxuri?-minim 254 buc., maxim 2.558 buc., Lotul 2?Cartuse de toner-min.17 buc., max.684 buc., Lotul 3?Cartuse de cerneala-min.107 buc., max.1.154 buc., Lotul 4-min.228, max. 10.540
Valoarea estimata fara TVA: 1, 405, 405RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: L1?10.315 lei, L2-1586lei, L3-1.644 lei, L4-507 lei, valab. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, gar. de buna executie a contractului: 10% din val. contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat/ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. priv. neincadrarea in prev. art. 69 ind 1 in OUG 34 actualizata(persoanele cu functie de cecizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan BUDA, Mihail IVANESCU, Silviu MITU, Iulian MAGHER, Catalin VOICU, Marian ALEXE, Gheorghe TIRON), decl. priv. neincadrarea in prev.180, 181 din OUG 34 actualizata, (documente de confirmare solicitate: certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat in copie certificata "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprez. legal, certif. priv. taxele si impozitele locale in copie certificata "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprez. legal?din care sa rezulte situatiile obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor);certificat de part.la licit.cu oferta independenta;decl. priv. calitatea de participant la procedura;certificat constatator, eliberat de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie certificata "conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: obiectul de activ.al ofert.include fabricarea comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei si valab.mandatului administratorilor;pentru ofertantii straini documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in copie certificata "conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil aferent exercitiului financiar 2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata "conform cu originalul", de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila);informatii generale despre firma
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente emise de organisme nationale sau internationale care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent(copie certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal), Declaratie privind subcontractantii, prezentarea unui certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent (copie certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;sa nu cunoasca nr ofertantilor;se desf.o sg runda, Durata rundei: 1 zi, elementul procesului repetitiv: pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 10:00
Locul: Sediul Inspectoratului general al Politiei de Frontiera, Bucuresti, str. Razoare, nr. 5 sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da se admite participarea unui reprezentant al ofertantului, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul IGPF
Adresa postala: Strada Razoare nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Tel. +40 213162598, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer