Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale consumabile pentru activitatea Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale


Anunt de participare numarul 70407/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd.MirceaVoda nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.+40 21 302 52 88, In atentia: Alexandra Dabu, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro / www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale consumabile pentru activitatea Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 263, 181RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi lunare iar valoarea acestora va fi stabilita de Beneficiar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fiecare contract subsecvent implica furnizarea produselor de papetarie, birotica, a unor masini, echipamente si accesorii de birou, pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30190000-7-Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
30191400-8-Dispozitiv de distrugere a documentelor (Rev.2)
30197643-5-Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire, Sectiunea II - Caietul de sarcini, in care sunt exprimate caracteristicile tehnice si cantitatile necesare pentru 12 luni.
Rezultate asteptate: asigurarea materialelor consumabile necesare desfasurarii activitatilor curente si specifice Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale.
Valoarea estimata fara TVA: 263, 181RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.300 LEI, echivalentul a 348 euro, fara TVA.Garantia de buna executie: 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent care se va incheia in baza acordului-cadru, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de Stat.Modalitati de plata conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2.Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS).
6.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea Formular 3.
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1. Informatii privind situatiaeconomico-financiara2.2.1.2. Situatia financiara
2.2.1.3.a)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).
b)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).
2.2.2. Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1., 2.2.1.2. si 2.2.1.3. va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1. Informatii generale - Formularul 5.2.2.1.2. Situatia financiara, inclusiv bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007.2.2.1.3.a)Sa fie pozitiva.b)Sa fie de cel putin 100.000 lei echivalentul a 26.738 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.
2.3.1.2 Detalierea principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.
2.3.2 Subcontractarea va fi permisa.
2.3.2.1 Informatii privind sub-contractantii
2.3.2.2. Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1., 2.3.1.2. si 2.3.2.1. va cauza excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (minim 3 contracte - maxim 5 contracte) - Formular 7.2.3.1.2.Ofertantul (este suficient ca unul dintre operatorii economici care alcatuiesc asocierea) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 3 contracte de furnizare de produse de birotica si papetarie la care participarea acestuia, in mod cumulativ, sa fie in valoare de cel putin 30.000 lei, echivalentul a 8.021euro.2.3.2.1.Vezi Fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2009 11:00
Locul: ACIS, Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si un reprezentant al operatorilor economici (administratorii sau persoanele imputernicite de operatori economici).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer