Licitatie Publica - materiale consumabile pentru imprimante
Anunt de participare numarul 88511/12.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cornelia, Tel.021/778.70.70, In atentia: Ion Cornelia, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale consumabile pentru imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Piata Revolutieinr.1, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare materiale consumabile pentru imprimante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract furnizare materiale consumabile pentru imprimante
Valoarea estimata fara TVA: 21, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie se constituie in procent de 2% din valoarea contractului fara TVA, prin cont disponibil pentru sume de mandat si sume in depozit, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
furnizor de produse
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: declaratia de eligibilitate; formularul (12A) din anexa 2 la fisa de date Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare anexa 3 la fisa de date, precum si copii legalizate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, valabile la data depunerii ofertei. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor in original sau in copie legalizata si certificat de inregistrare al firmei-in copieDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, copie tradusa in limba Romana legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- bilantul contabil intocmit la data de 30.06. 2009 si inregistrat la autoritatea fiscala competenta;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul de atestare a sistemului de asigurare a calitatii, conform standardelor internationale din seria ISO 9001, sau echivalent, eliberat de un organism specializat in domeniu, copii conforme cu originalele, semnate si stampilate.
- Certificate ISO/IEC19752 sau alte certificari echivalente, de unde sa rezulte numarul de pagini garantat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
valorile ofertate pot fi imbunatatite. Numarul de runde ale licitatiei electronice 1. Alte informatii se regasesc in documentatia de atribuire (fisa de date)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 10:30
Locul: str. Leaota nr. 2A, sect 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea la sedinta de deschidere se va face in baza unei imputerniciri din partea firmei ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr. 2A, sect 6 Bucuresti tel. 021.778.70.70., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061476, Romania, Tel.021/778.70.70, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 14:24