Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale consumabile tehnica de calcul si copiatoare


Anunt de participare numarul 9830/12.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala Brasov
Adresa postala: str. Dorobantilor nr. 4, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500009, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Benga, Tel.0268 / 474440 int 124, Email: [email protected], Fax: 0268 / 410540, Adresa internet (URL): www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica de interes local
Activitate (activitati)
Altele: stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale consumabile tehnica de calcul si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Fiscala BrasovStr. Dorobantilor nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia va cuprinde intreaga gama de consumabile pentru imprimante, copiatoare si multifunctionale(originale sau echivalente)descrise in Anexa nr.1, parte integranta a caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.Consumabile pt.Imprimante Matriciale: 485 buc.
B.Consumabile pt.Imprimante Deskjet: 64 buc.
C.Consumabile pt.Imprimante Lasere: 430 buc.
D.Consumabile pt.Copiatoare, multifunctionale: 202 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 159, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: lotul A = 220 RON;lotul B = 90 RON; lotul C = 1800 RON; lotul D = 1070 RON.garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de plata a obligatiilor fiscale eliberat de D.G.F.P a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul in original si copie;
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(original si copie);
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale(original si copie);
- declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani: ( 2004, 2005, 2006 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 ani
- experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Directiei Fiscale intre orele 08.00 10.00 sau 12.00 15.00 s-au OP contul Trezoreriei Mun. Brasov, nr. RO76TREZ13124510220XXXXX.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2007 13:00
Locul: sediul Directiei Fiscale, Brasov, Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
prezentarea imputernicirii persoanei desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 / 3104641 sau021 / 3199759
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul contencios
Adresa postala: Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 25., Localitatea: brasov, Cod postal: 500009, Romania, Tel.0268/474440 int.217, Fax: 0268/410540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer