Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale curatenie


Anunt de participare numarul 137489/18.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. +401 0244521641, Email: [email protected], Fax: +401 0244521641, Adresa internet (URL): www.sjup.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gageni, 100
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 027, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DETERGENTLICHID ? CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
DETERGENT VASE -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
SAPUN LICHID - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 6000LITRI.
DETARTRANT - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -1920LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400LITRI.
MATURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC.
MOPURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC
HARTIEIGIENICA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -192000BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 240000 BUC.
GALETICUSTORCATOR - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 2000BUC - CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400 BUC
PRODUS DE CURATAT ( PRAF SAU PASTA )- CANTITATE MINIMA /24 LUNI ? 2000 FLACON- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI-2400 FLACON .
HARTIEPROSOP - - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 60000PACHET- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 72000 PACHET .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
33761000-2-Hartie igienica (Rev.2)
33763000-6-Servete din hartie pentru maini (Rev.2)
39224330-0-Galeti (Rev.2)
39831210-1-Detergenti pentru vase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DETERGENTLICHID ? CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
DETERGENT VASE -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
SAPUN LICHID - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 6000LITRI.
DETARTRANT - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -1920LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400LITRI.
MATURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC.
MOPURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC
HARTIEIGIENICA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -192000BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 240000 BUC.
GALETICUSTORCATOR - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 2000BUC - CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400 BUC
PRODUS DE CURATAT ( PRAF SAU PASTA )- CANTITATE MINIMA /24 LUNI ? 2000 FLACON- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI-2400 FLACON .
HARTIEPROSOP - - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 60000PACHET- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 72000 PACHET .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 027, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT1-4392RON, LOT2-2280RONOT3-3600RON (1% din valoarea totala estimata a acordului cadru) valabila 90 de zile DE la data LIMITA A depunerii ofertelor.GARANTIA DE PARTICIPARE obligatoriu VA FI postata in SEAP (SCANATA)PANA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR SI VA FI PREZENTATA SI LA SEDIU DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICI. In cazul extinderii perioadei de valbilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante ( Biroul Achizitii) inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art.2781 dun OUG 34/ 2006.GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE PE LOT VERIFICATI ANEXA B Completarea si prezentarea Formularului nr.8 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prinrt-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA, conform prevederilor art.89 alin 2 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ?Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Nota: Lista persoanelor care in interesul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN.DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION.DIRECTOR MEDICAL: DR.FLORIN PUSCARIU.DIRECTOR DE INGRIJIRI: AS.IFRIM MARILENA.PRESEDINTE COMISIE EVALUARE: Ec BanitaRamona.MEMBRII COMISIE EVALUARE : Ec IordacheSorin.Ing Adriana Gogot.NastaseMarian.SerpescuClaudia.Rezerva: EcStoica Camelia.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 completat in conformitate cu Formularul nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.NOTA : - Toate documentele privind situatia personala, solicitate mai sus, se vor depune in SEAP scanate cu mentiunea ?copie conform cu originalul?;
-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise-copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilorSe va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalul- In cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.10 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire.In cazul in care ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza , in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Produselesa aiba marcaj CE.
Firma ofertanta sa prezinte recomandari (documente constatoare) de la alti utilizatori, pentru produselesolicitate .
Mostre din fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea .Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante inainte de data-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006).
Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
24luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Eventualele contestatii se pot depune la Autoritatea Contractanta si la Consiliul National de Solutionare a contestatiilor in termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic
Adresa postala: str. gageni. nr 100, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Tel. +401 244537711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer