Licitatie Publica - materiale curatenie
Anunt de participare numarul 137489/18.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. +401 0244521641, Email: [email protected], Fax: +401 0244521641, Adresa internet (URL): www.sjup.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gageni, 100
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 027, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DETERGENTLICHID ? CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
DETERGENT VASE -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
SAPUN LICHID - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 6000LITRI.
DETARTRANT - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -1920LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400LITRI.
MATURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC.
MOPURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC
HARTIEIGIENICA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -192000BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 240000 BUC.
GALETICUSTORCATOR - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 2000BUC - CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400 BUC
PRODUS DE CURATAT ( PRAF SAU PASTA )- CANTITATE MINIMA /24 LUNI ? 2000 FLACON- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI-2400 FLACON .
HARTIEPROSOP - - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 60000PACHET- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 72000 PACHET .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
33761000-2-Hartie igienica (Rev.2)
33763000-6-Servete din hartie pentru maini (Rev.2)
39224330-0-Galeti (Rev.2)
39831210-1-Detergenti pentru vase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DETERGENTLICHID ? CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
DETERGENT VASE -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -2400 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 3600 LITRI.
SAPUN LICHID - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800 LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 6000LITRI.
DETARTRANT - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -1920LITRI-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400LITRI.
MATURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC.
MOPURICU COADA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -4800BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 7200BUC
HARTIEIGIENICA - CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -192000BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 240000 BUC.
GALETICUSTORCATOR - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 2000BUC - CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400 BUC
PRODUS DE CURATAT ( PRAF SAU PASTA )- CANTITATE MINIMA /24 LUNI ? 2000 FLACON- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI-2400 FLACON .
HARTIEPROSOP - - CANTITATE MINIMA /24 LUNI - 60000PACHET- CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 72000 PACHET .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 027, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Produselesa aiba marcaj CE.
Firma ofertanta sa prezinte recomandari (documente constatoare) de la alti utilizatori, pentru produselesolicitate .
Mostre din fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea .Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante inainte de data-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006).
Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
24luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Eventualele contestatii se pot depune la Autoritatea Contractanta si la Consiliul National de Solutionare a contestatiilor in termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic
Adresa postala: str. gageni. nr 100, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Tel. +401 244537711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2012 12:03