Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale de constructii, vopsele si articole conexe


Anunt de participare numarul 129439/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021-3322816, In atentia:  Ing. Cotruta Tania, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale de constructii, vopsele si articole conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANIF RA SUCURSALA TERITORIALA TIMIS MURES INFERIOR
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE Materiale de constructii, vopsele si articole conexe, pentru Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
03419000-0-Cherestea (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
44810000-1-Vopsele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 122, 956RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1800 lei;Garantia de buna executieeste in cuantum de 10% din valoareacontractului incheiat, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006
Certificate de atestare fiscala ANAF
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale
Prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
CertificatConstatator
Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Balanta de verificare la 30.06.2011
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010): minim 120.000 lei, respectiv echivalentul in euro. Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv (Curs mediu BNR pentru anul 2008:1 euro=3, 6827 lei, pentru anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; pentru anul 2010:1 euro=4.2099).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
Fisa / fise de informatii privind experienta similara;cel putin un contract sau a cel mult 2 (doua) contracte a caror valoare cumulata sa fie minim: 60.000 lei (fara TVA), realizata prin furnizarea unor produse similare de natura celor licitate;
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO 9001) sau echivalent;
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 11:00
Locul: La sediul ANIF-RA, Bucuresti Sos. Oltenitei nr. 35-37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 40, alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a asigura obtinerea documentatiei de atribuire de catre orice operator economic prin asigurarea accesului direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice, la continutul documentatiei de atribuire?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 0213322816, Fax:  0213322183
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer