Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale de curatenie si intretinere


Anunt de participare numarul 133023/14.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala: Str. Coloniilor, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ROMAN, Tel. +40 241853777, Email: [email protected], Fax: +40 241853524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale de curatenie si intretinere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Poarta Alba
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 618, 753.07RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: de regula lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de materiale de curatenie si intretinere in curma incheierii unui acord cadru pentru fiecare lot in parte in functie de alocatiile bugetare ale unitatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39800000-0 - Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minimmaxim
Bureti vase buc 850 1500
Bureti sarma buc 850 1500
Scobitori cut 3500 5000
Pungi material plastic 1, 00 kg buc 3500 5000
Saci iuta 50 kg buc 800 1000
Saci canepa50 kg buc 800 1000
Saci material plastic 50 kg buc 1500 2500
GALEATA CU PEDALA (15-20 L) BUC 53 71
SACI MENAJERI (80-120 L) BUC 500 667
Perii plastic buc 50 100
Perii paie buc 50 100
Spray muste buc 4 10
FARASE BUC 48 64
MATURA NUIELE BUC 1.916 2.555
MATURA PAIE CU COADA BUC 1.646 2.195
PERII PRAF BUC 39 52
PERII W.C. BUC 574 765
STERGATOARE PICIOARE BUC 73 97
PIEPTENE buc. 1600 1600
PIEPTENE DES buc. 1600 1600
DESFUNZATOR LAVOARE BUC 179 239
Detergent sintetic buc 1500 2500
Detergent lichid kg 10 100
Praf curatat vesela kg 350 500
Soda calcinata kg 729 1005
Detergent lichid pt obiecte din inox kg 10 50
DETERGENT UNIVERSAL kg. 7.680 10.240
DETERGENT AUTOMAT kg. 11856 15808
SAPUN SEMITOALETA kg. 4800 6400
INALBITOR RUFE litru 4800 6400
DETERGENT COVOARE KG 372 496
DETERGENT FAIANTA L 143 191
DETERGENT PARDOSELI KG 1.728 2.304
DETERGENT PT OB.SANITARE KG 2.165 2.887
DETRARTRANT L 2.421 3.228
SOLUTIE SPALAT GEAMURI L 1.016 1.355
ODORIZANT WC BUC 672 896
CLORURA DE VAR KG 1.425 1.900
DEODORANT PT INCAPERI BUC 264 352
SAPUN TOALETA-buc. 35424 47232
SAPUN LICHID-litru 230, 4 307, 2
PASTA DE RAS buc. 9600 12800
MASINA RAS PVC buc. 19200 25600
PASTA DE DINTI buc. 9600 12800
PERIUTA DE DINTI buc. 3200 4800
ABSORBANTE INTIME pac. 240 320
AGRAFE PAR buc. 800 800
HARTIE PROSOP-buc. 96 128
Servetele pach 1800 2500
HARTI IGIENICA buc. 27072 36096
VATA MEDICINALA pac. 480 640
Valoarea estimata fara TVA: 618, 753.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1 = 855 ron, lot 2 = 5848 ron, lot 3=2209 ron; (50% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);se constituie sub orice forma conform art 86, alin.1 din HG 925-2006;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data depunerii ofertelor;Trezoreria Constanta RO 97 TREZ2315009XXX015074 CF: 4301251NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) .Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei-in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului din garantia de participare: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice 5% din valoarea contractului subsecvent; Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent (2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FRUNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 89, ALIN2 DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
-director ? DINCA GELU DANUT-director adjunct ec-adm ? STEFAN SORIN - jurist ? GURGU EMILIAN- viza CFPP ? LlBU MAGDALENA- compartiment achizitii ? ROMAN LUCIAN - sef serviciu logistic ? APOSTOL CRISTIAN3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri medie impusa pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) Lot 1 = 100.000 ron
- Cifra de afaceri medie impusa pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) Lot 2 = 600.000 ron
- Cifra de afaceri medie impusa pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) Lot 3 = 200.000 ron
Conversia leu-eurose face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
In situatia in care operatorii economici au inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acestia pot dovedii indeplinirea nivelului impus prin raportare la ultimii trei ani: 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare, sau recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica, pentru fiecare lot in parte, doar cu ofertele admisibile cu incepere de la ora alocata de sistemul SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
c275341
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic alPenitenciarului Poarta Alba
Adresa postala: str. coloniilor 69, Localitatea: poarta alba, Cod postal: 907245, Romania, Tel. +40 241853777, Fax: +40 241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer