Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale de instalatii electrice pentru punctul de lucru din Constanta


Anunt de participare numarul 5279/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02384
Adresa postala: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS GLAVAN, Tel.021/351.65.40, In atentia: Biroul Acihizitii, Email: [email protected], Fax: 021/351.55.39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale de instalatii electrice pentru punctul de lucru din Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctul de lucru din Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea produselor se va face esalonat, pana la 31.12.2007, furnizorul fiind obligat sa livreze produsele in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data transmiterii comenzii de catre achizitor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31681410-0 - Materiale electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
tub pvc = 5960 ml
doze = 1600 buc
aparataje electrice = 640 buc
corp ilum. = 30 buc
conductori = 23850 ml
caluri = 800 ml
plafoniere = 210 buc
tablouri electrice = 48 buc
Valoarea estimata fara TVA: 149, 517RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: 2.242, 00 RON Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Autofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea simpla in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer.min.: - vor fi excl. ofert.care se reg. in sit.de la art. 180 181 din O.U.G. 34 / 2006. Doc. solic.: - form.A decl. priv. eligib.; - form.B decl. privind neincadrarea in sit.prev. la art. 181; - certif. de atestare fiscala pt.persoane juridice si certif. fiscal pt. plata taxelor si impozitelor locale. Cer.min.: - vor fi excl. ofert. care nu prez. Certif. constat. elib. de O.R.C.de pe langa Trib. Terit. din care sa rez. ob. de activ. Doc. solic.: - certif. unic de inreg. emis de O.R.C.de pe langa Trib. Terit.; - certif. constat. emis de O.R.C.de pe langa Trib. Terit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: - cifra de afaceri pe anii 2003, 2004 si 2005 = 88.471, 84 euro Se vor prezenta: - declaratie pe propria rasp., din care sa rezulte cifra de afaceri;
- fisa de informatii generale formularul B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: - Un contract de furnizare mat. de inst. electrice in anii 2004, 2005 si 2006, in valoare de minim 44.235, 92 euro. Se va prezenta: - form. C 1 - Lista cu princ. livrari de produse similare mat.de inst.electrice in ultimii 3 ani. Se va prezenta: - certif. ISO 9001 pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P. in contul autoritatii contractante sau in numerar depus la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2007 11:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea autoritatii contractante: - Comisia de evaluare Din partea ofertantilor: - reprezentantii acestora cu imputernicire si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR 5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Tel.021/351.65.40, Fax: 021/351.55.39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer