Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE DE LABORATOR - medii de cultura,antibiograme.consumabile , tulpini de control si reativi


Anunt de participare numarul 125135/01.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Punct(e) de contact:  LAVINIA GHELBERE, Tel. 0212271200, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE DE LABORATOR - medii de cultura, antibiograme.consumabile , tulpini de control sireativi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 656.14 si 257, 633.78RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE DE LABORATOR - medii de cultura, antibiograme.consumabile , tulpini de control sireativi,
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 656.14 si 257, 633.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP= 5152.67 RON; constituire prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare); Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale,
bilantul la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente constatatoare de la cel putin 1 beneficiar din care sa rezulte modul de indeplinire a prevederilor contractuale ;
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani in unitati sanitare publice /unitati sanitare private, Prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent.Certificate de calitate, declaratii de conformitate, buletine de analiza specifice obiectului procedurii, in concordanta cu standardele legale in vigoare sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ofertantii inscrisi in SEAP, O RUNDA, DURATA UNEI RUNDE 1 ZI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7146/28.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU -comp.achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA JUSTIFICATIVAPentru determinarea valorii totale estimate pentru achizitia deMATERIALE DE LABORATOR - medii de cultura, antibiograme.consumabile , tulpini de control sireativiCod CPV- 24931250-6, Cod CPV- 33141000-0, Cod CPV-33696500-0, In conformitate cu programul anual al achizitiilor publice pe anul 2011, precum si contractul de finantare pe 2011 incheiat cu CASMB, iob trebuie sa achizitionezemateriale pentru laboratorul de biochimie , in vederea desfasurarii in conditii optime a activitatii de asistenta medicala spitaliceasca.Valarea totala estimata este de 257633.78 lei, echivalent a 61108.58 Euro.(curs BNR 24.06.2011 =4.2160 lei pentru un euro)In cursul anului 2011 a fost incheiat, in urma unei proceduri de licitatie deschisa , un Acord Cadru de furnizare pentru reactivi de laborator pentruhematologie cod cpv pentru analizatorul ADVIA 2121i (Cod CPV- 33141000-0, Cod CPV-33696500-0), , a carui valoare pentru cantitatea maxima este de 2248872.56lei, echivalent a 536314.169 Euro (la cursul de schimb de 4.1932 lei/ euro, din 10.04.2011).Avand in vedere cele de mai sus, si conf. art. 27(5) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, propunem ca atribuirea contractului de achizitie publica, sa se faca prin procedura de licitatie deschisa.Cursul de referinta stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru care se face determinarea leu/Euro este de 4.2160 lei/euro inregistrat la data de 24.06.2011.La stabilirea valorii estimative a contractului s-a avut in vedere pretul pietei pentru aceste produse, conform anexa.Procedura de atribuirea a contractului se va efectua in temeiul prevederilor Ordonantei de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contr. de conces. de lucrari publice, modificata si actualizatasi ale H.G.R. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor ref. la atrib.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*)ALIN1 punct b.) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZAT IN 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Tel. 0212271000, Email:  [email protected], Fax:  Fax: 0213183563, Adresa internet (URL):  WWW.IOB.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 23:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer