Licitatie Publica - Materiale de osteosinteza
Anunt de participare numarul 139860/20.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel. +40 235413921, In atentia: Ec.Popescu Catalin, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNMSI-SEAP
Adresa postala: str.italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +4 0213052857, Email: [email protected], Fax: +4 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNMSI-SEAP
Adresa postala: str.italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +4 0213052857, Email: [email protected], Fax: +4 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale de osteosinteza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman"Barlad, str.Republicii, nr. 300.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 508 si 5, 204, 425RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesarul medicului curant
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 -SISTEM DHS/DCS
2 -TIJE CENTROMEDULARE
3 -PLACI SI SURUBURI
4 -SUBSTITUIENT OSOS
5 - SURUBURI TIP HERBERT
6 -FIXATOARE EXTERNE
7 -PLACI BLOCATE
8 -Dall-Miles Cable System
9 - SURUBURI DE SPONGIE 7, 0 FILET 16 MM CANULATE
10 - CIMENT ORTOPEDIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141770-8 - Proteze pentru fracturi, stifturi si placi (Rev.2)
33183100-7-Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 -SISTEM DHS/DCS
1)Sistem DHS standard (inclusiv suruburile de corticala aferente)=1-250
2)Sistem DHS cu unghi variabil=1-50
3)Sistem DCS standard (inclusiv suruburile de spongie si suruburile de corticala aferente)= 1-250
LOT 2 -TIJE CENTROMEDULARE
1)tija blocatafemur=1-1000
2)tija blocata tibie =1-1200
3)tija blocata retrograda (supracondiliana) femur=1-200
4)tija blocatahumerus=1-200
5)sistem gamma (scurt) pentru fracturi trohanteriene=1-250
6)sistem gamma (lung) pentru fracturi subtrohanteriene=1-250
7)tije Ender 4, 5mm toate lungimile=1-350
8)tije Ender 3 mm toate lungimile=1-200
LOT 3 -PLACI SI SURUBURI
1)suruburi corticale de 4, 5. =1-1000
2)suruburi corticale 3, 5 =1 -1200
3)suruburi maleolare de 4, 5. =1-200
4)suruburi maleolare de 3, 5. =1-200
5)suruburi de spongie 6, 5 filetate pe 32 mm =1-250
6)suruburi de spongie 6, 5 filetate pe 16 mm =1-250
7)suruburi de spongie de 4.0mm filetate distal =1-150
8)suruburi de spongie de 4.0mm filetate total =1-50
9)placi de reconstructie 3.5 mm=1-100
10)Placi in ? Y? pentru paleta humerala=1-20
11)placi pentru pilon tibial=1-100
12)lama-placa condiliana femur=1-10
13)placa condiliana de sustinere ?BUTRES? (femur distal)=1-60
14)placa drepta cu autocompactare clasica (3.5 mm)=1-150
15)placi semitubulare (3.5 mm)=1-250
16)placi drepte cu autocompactare (4.5 mm)=1-20
17)placi drepte cu autocompactare (4.5 mm) lata=1-10
18)placi in T cu autocompactare (pentru radius distal)=1-50
19)placi in T/Lcu autocompactare (pentru tibie proximal)=1-100
20)placi in Tcu autocompactare (pentru humerus proximal) =1-80
21)brose Kirschner 2 mm=1-1000
22)brose Kirschner 3 mm=1-1000
23)brose Kirschner 2 mm filetate la un capat=1-500
24)Cuie Steinmann=1-500
25)sirma de osteosinteza=1-50
26)saibe pentru toate dimensiunile de suruburi=1-250
LOT 4 -SUBSTITUIENT OSOS
1)substituient osos bioresorbabil solutie(pasta)=1-15
2)substituient osos bioresorbabil granule=1-15
3) substituient osos bioresorbabil forme geometrice=1-15
LOT 5 -SURUBURI TIP HERBERT
1)Suruburi tip Herbert = 1-20
LOT 6 -FIXATOARE EXTERNE
1)Fixator extern de gamba (inclusiv platou si pilon tibial) inox=1-25
2)Fixator extern de gamba (inclusiv platou si pilon tibial) usor, din carbon sau aluminiu=1-25
3)Fixator extern de pumn=1-100
4)Fixator extern de antebrat/humerus=1-25
5)Fixator extern de bazin =1-15
LOT 7 -PLACI BLOCATE
1)placi blocate pentru extremitatea superioara a humerusului=1-20
2)placi blocate pentru extremitateainferioara a radiusului(plasate volar)-=1-50
3)placi blocate pentru extremitateainferioara a radiusului (dorsal)=1-50
4)placi blocate( suruburi cu cap filetat) pentru extremitatea distala a femurului=1-60
5)placi blocate (suruburi cu cap filetat) premulate pentru extremitatea proximala a tibiei (plasate lateral)=1-50
6)placi blocate (suruburi cu cap filetat) premulate pentru extremitatea distala a tibiei (plasate intern)=1-50
7)placi drepte 4.5 mm blocate sau cu gauri ovale tip combi-hole 1-20
8)placi drepte 3.5 mm blocate sau cu gauri ovale tip combi-hole 1-20
LOT 8 -Dall-Miles Cable System
Dall-Miles Cable System=1-30
LOT 9 - SURUBURI DE SPONGIE 7, 0 FILET 16 MM CANULATE
1)suruburi canulate 7, 0 mm pentru colul femural=1-150
LOT 10 - CIMENT ORTOPEDIC
1)Ciment ortopedic =1 doza simpla-20 doze simple
2)Ciment ortopedic=1 doza cu antibiotic-20 doze cu antibiotic
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 508 si 5, 204, 425RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1)= 4400 lei 2)= 35985 lei 3)= 3895.5 lei 4)= 352.5 lei 5)= 60 lei 6)= 2173.75 lei7)= 4085 lei 8)= 540lei 9)= 142.5 lei 10)= 410 lei cu o valabilitate de 90 de zile. 5% din pretul primului contract subsecvent ce se va constitui in oricare din formele de la art. 90 alin.(1-30)din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Vaslui, alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr.Viorel Petcu ( Manager);Ec. Chirila Angela ( Dir. Fin. Contabil); Dir.medical Danis Gabriela; Sef serv.achizitii Ec.Balan Ioan
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, 180, 181-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP(ofertantul sa nu aiba datorii in luna anterioara depunerii ofertelor)-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de Directia de specialitate din cadrul primariilor(ofertantul sa nu aiba datorii in luna anterioara depunerii ofertelor)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificat constatator emis de ORC original / copie legalizata.-Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabila la data deschiderii/vizualizarii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare(atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse, legalizat in limba roman)-original sau copie legalizata.
In etapa evaluarii ofertelor solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Extras din bilant la data de 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind resursele tehnice si umane(informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune)
Candidatii romani vor prezenta documente emise de organisme acdreditate care atesdta ca este implementat sistemul de managment al calitatii ( ISO 9001 / 2008 sau echivalent)
Candidatii straini care nu au sediu in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national sau international, recunoscut de o tara a UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11308/07.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au preturi egale, departajarea se va face prin reofertare in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art.256^2 din OUG 34/2006, ordinul ANRMAP 171/2012.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Municipal de Urgenta"Elena Beldiman"Barlad
Adresa postala: Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Tel. +40 235413921, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 14:45