Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE DE PAVARE- DALE PAVAJ CAROSABIL DE 8 CM, DALE PAVAJ TROTUAR DE 6 CM, BORDURI CAROSABILE SI BORDURI TROTUARE PENTRU MUN.REGHIN


Anunt de participare numarul 32209/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel.0265511112, Email: [email protected], Fax: 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE DE PAVARE- DALE PAVAJ CAROSABIL DE 8 CM, DALE PAVAJ TROTUAR DE 6 CM, BORDURI CAROSABILE SI BORDURI TROTUARE PENTRU MUN.REGHIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SECTIA DE DRUMURI SI PODURI A PRIMARIEI MUN.REGHIN, STR.APALINEI NR.118
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DALE PAVAJ CAROSABIL DE 8 CM CULOARE GRI, DALE PAVAJ TROTUAR DE 6 CM CULOARE GRI, BORDURI CAROSABILE CULOARE GRI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28813100-5 - Materiale pentru pavare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DALE PAVAJ CAROSABIL DE 8 CM CULOARE GRI- 2824 MP, DALE PAVAJ TROTUAR DE 6 CM CULOARE GRI- 2655 MP, BORDURI CAROSABILE CULOARE GRI- 252 ML
Valoarea estimata fara TVA: 193, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE SAU SUBANTREPRIZA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR 12A- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEAFORMULAR 12B- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OG NR.34/2006
CERTIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL CONSOLIDAT SI LOCALE
CERTIFICAT CONSTATATOR ORC
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE DPDV PROFESIONAL
FORMULAR 12G- DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANT SI SPECIALIZAREA ACESTORA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR 12D -DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE
FORMULAR 12I -DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE CARE VOR PARTICIPA LA LICITATIE DIN PARTEA OFERTANTILOR VOR AVEA IMPUTERNICIRE SEMNATA DE CONDUCATORII OFERTANTILOR SI SE VOR LEGITIMA CU CI SAU BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL MURES
Adresa postala: STR.BOLYAI NR.30, Localitatea: TG.MURES, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265267856
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI MUN.REGHIN
Adresa postala: STR.PTA P.MAIOR NR.41, Localitatea: REGHIN, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265511112, Email: [email protected], Fax: 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer