Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale de sterilizare


Anunt de participare numarul 123591/16.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala:  STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021659, Romania, Punct(e) de contact:  Ghimici George, Tel. 2554090;2554270, Email:  [email protected], Fax:  2554025, Adresa internet (URL):  www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale de sterilizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 696, 663 si 999, 765RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Val minima a unui contr. subs 29027.25 lei f tva - maxim 41656.88 lei f tva. Acestea se vor incheia in functie de disponibilitatile bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale de sterilizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Hartie de impachetat 75cm*75cm Coala 10, 000 14, 000
2 Hartie de impachetat 120cm*120cm Coala 43, 000 80, 000
3 Saculeti pentru sterilizare 15cm*200m Bucata 220 280
4 Saculeti pentru sterilizare 20cm*200m Bucata 220 280
5 Saculeti pentru sterilizare 30cm*200m Bucata 220 280
6 Saculeti pentru sterilizare 40cm*200m Bucata 220 280
7 Saculeti pentru sterilizare 30cm*6, 5cm*100m Bucata 100 140
8 Saculeti pentru sterilizare 35cm*6, 5cm*100m Bucata 100 140
9 Saculeti pentru sterilizare 40cm*8cm*100m Bucata 100 140
10 Plicuri pentru sterilizare 15cm*35cm Bucata 18, 000 25, 000
11 Plicuri pentru sterilizare 25cm30cm Bucata 18, 000 25, 000
12 Plicuri pentru sterilizare 35cm*45cm Bucata 18, 000 25, 000
13 Plicuri autoadezive pentru sterilizare cu 2 indicatori interni si 2 indicatori externi 180mm*350mm Bucata 20, 000 40, 000
14 Plicuri autoadezive pentru sterilizare cu 2 indicatori interni si 2 indicatori externi 190mm*358mm Bucata 20, 000 40, 000
15 Plicuri autoadezive pentru sterilizare cu 2 indicatori interni si 2 indicatori externi 57mm*133mm Bucata 20, 000 25, 000
16 Plicuri autoadezive pentru sterilizare cu 2 indicatori interni si 2 indicatori externi 300mm*474mm Bucata 20, 000 25, 000
17 Plicuri autoadezive pentru sterilizarea la etuva 10*25cm Bucata 1, 800 2, 800
18 Plicuri autoadezive pentru sterilizarea la etuva 17cm*27cm Bucata 1, 800 2, 800
19 Plicuri pentru transportul si depozitarea materialului sterilizat 45*60 cm Bucata 300 350
20 Plicuri pentru transportul si depozitarea materialului sterilizat 50*60 cm Bucata 3000 3, 300
21 Plicuri pentru transportul si depozitarea materialului sterilizat 60*70 cm Bucata 3000 3, 300
22 Rola de hartie albastra cu indicatori pentru sterilizarea la abur 19mm*50m Rola 720 760
23 Rola de hartie cu indicatori pentru sterilizarea la etuva 19mm*50m Rola 120 140
24 Rola de hartie fara indicatori pentru sterilizarea la abur 19mm*50m Rola 720 880
25 Test Bowie&Dick REUTILIZABIL pentru sterilizarea la abur 15cm*15cm Bucata 72 96
26 Caseta cu teste chimic si biologic pentru sterilizarea la abur 16cm*12cm Bucata 720 760
27 Integrator de clasa 5 cu gel pentru sterilizarea la abur 2cm*10cm Bucata 24, 000 30, 000
28 Indicator chimic laminat pentru sterilizarea la abur si EO 1, 5cm*20cm Bucata 10, 000 16, 000
29 Rola termica pentru aparatele de sterilizare 56mm*25m Rola 116 136
Valoarea estimata fara TVA: intre 696, 663 si 999, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part conf art 86 din HG 925/2006, in valoare de 19900 lei. Gar de buna exec 5% din val fiec contr subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii. Certificatele nu trebuie sa contina debite fata de bugetele amintite, sub sanctiunea respingerii ofertei.
Ofertantul care se incadreaza in prevedrile art. 180, 181 va fi respins.
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
*Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional ? CUI, in copie.
* Certificatul de cazier fiscal, valabil la data procedurii.
* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant;
* Certificat ISO 13485 sau echivalent pentru ofertant;* Marca CE pentru fabricarea produselor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani (fisa de informatii generale)
*Ultimul bilant contabil (31.12.2010), vizat si inregistrat de organele abilitate, copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;*Declaratie privind principalele livrari de produse similare cu recomandari de buna executie a contractelor ;
*Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;* Aviz de functionare eliberat de MS ? valabil la data deschiderii ofertelor;
* Descrieri, fise tehnice (de la producator, nu de la distribuitor), cataloage cu fotografii color a carei autenticitate sa poata fi demonstrata daca se solicita acest lucru. Orice document care sa dovedeasca corespondenta produselor ofertate cu mostra de produs, pentru 2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de contestatie este de 10 zile conf art. 256.2 al 1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf Pantelimon - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021623, Romania, Tel. 021/255.40.25, Fax:  021/255.40.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer