Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE DIALIZA


Anunt de participare numarul 85026/25.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Sebestean Anghel, Tel.318.05.11, In atentia: Ec Virtopeanu Madalina Valentina, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE DIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB - SPL. INDEPENDENTEI NR 169 SECTOR 5. BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 280, 323.4 si 4, 230, 974.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN URMA INCHEIERII ACORDULUI CADRU , AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE POSIBILITATEA INCHEIERII CONTRACTELOR SUBSECVENTE, IN FUNCTIE DE NECESITATILE BENEFICIARULUI SI A FONDURILOR DISPONIBILE.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE DIALIZA, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
33141116-6-Tampoane si comprese (Rev.2)
33181200-4-Filtre pentru dializa (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE , CAIET DE SARCINI, PUBLICATA IN SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: intre 280, 323.4 si 4, 230, 974.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de part.Lot1-19.872, 86ron, Lot2-3.902, 16ron, Lot3-16.644, 12ron, Lot4-1.036, 80, Lot5, 6, 7, 8-nu se solicita(Garant de buna executie 5%din val. fara tva a contr. subsecv..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE, BUGET DE STAT(TRANSFERURI)- ACTIUNI SANITARE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateacopie conf. cu originalul semnata si stampilata
2. Declaratie privind inexistenta starii de faliment copie conf. cu originalul semnata si stampilata.
3.Certificat eliberat de D.G.F.P., valabil la data deschiderii ofertelor , in copie semnata si stampilata conform cu originalul.
4.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie semnat si stampilat conform cu originalul.
5.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C , copie conf. cu originalul semnata si stampilata.
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertelor, in copie conf. cu originalul semnata si stampilata.
7.Aviz de functionare, emis de M.S.P (incl.anexa)-valabil la data deschiderii ofertelor copie conf. cu originalul semnata si stampilata.
8. Fisa de informatiigenerale formularul nr. 3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatie financiar contabila (Bilantul financiarcontabil la 31.12.2008.) vizata DGFP- copie semnata si stampilata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor copie conf. cu originalul semnata si stampilata
2.Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana , in original si in copie, conform cu originalul, valabilala data deschiderii ofertelor copie conf. cu originalul semnata si stampilata
3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001, sau echivalent copie, semnate si stampilate conf. cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor.4. Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor beneficiari form. 65.In sustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate obligatoriu mostre de produs cu titlu gratuit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40501/18.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 11:00
Locul: la sediul SUUB - SPL INDEPENDENTEI NR 169, SECTOR 5 BUCURESTI, SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE PARTER SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI FIRMELOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 0213191474
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.255 SI 256 ^2 DIN OUG NR.34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE-10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC SUUB
Adresa postala: STR. SPL INDEPENDENTEI NR. 169, SECTOR 5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.0213180511, Fax: 0213140015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer