Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale pentru intretinerea curateniei la unitatile de invatamant din Onesti


Anunt de participare numarul 46830/17.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA PAVAL, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servciii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale pentru intretinerea curateniei la unitatile de invatamant din Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Marasesti nr. 106 din mun. Onesti, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 423 si 249, 190RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente pe an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24513000-3 - Produse de curatat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini, cantitatile minime din caietul de sarcini vor face obiectul primului contract subsecvent
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 423 si 249, 190RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in val. de 700 lei, cash, OP in contul RO76TREZ0625006XXX000084 sau scrisoare de garantie bancara, garantie de buna executie in valoare de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP din contul achizitorului in contul furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular 12 A - eligibilitatea;
- formular 12B - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/ 2006;
- certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie vizata cu stampila societatii;
- certificat constatator din care sa reiasa obiectul de activitate in conformitate cu obiectul contractului;
- formular 12C privind calitatea de participant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat fiscal privind taxe si impozite datorate bugetului de stat, valabil la data deschiderii ofertelor- in copie vizata cu stampila societatii;
- certificate fiscale privind taxele si impozitele locale, atat din localitatea sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta;
- bilant contabil la 31.12.2006(>0)si la 30.06.2007;
- formular - informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular 12 D- lista principalelor furnizari de produse similare cu cerintele caietului de sarcini;
- formular 12 H - declaratie privind dotarile specifice, achipamentul tehnic, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
- certificate de calitate ale produselor;
- documente emise de organisme acreditare care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare oferta
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
20%
Descriere:
3.
Termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la csieria unitatii sau OP in contul RO02TREZ06221360250XXXXX deschis la Trezoreria Onesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2008 10:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local situata la parterul institutiei din B-dul Oituz nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputerniciri scrise insotite de actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine in urma unei solicitari scrise transmisa prin fax, posta sau la sediul autoritatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor; CIF 20329980;
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sector3, Bucuresti;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.0234/3104641, Fax: 0234/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Onesti - Biroul Juridic;
Adresa postala: Onesti, b-dul Oituz, nr.17, jud.Bacau., Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/ 324243, Fax: 0234/ 313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer