Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale pentru sterilizare


Anunt de participare numarul 136248/02.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Stanculescu Corneliu, Tel. +40 241503525, Email: [email protected], Fax: +40 241660473, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale pentru sterilizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: b-dul tomis nr 145 constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 415, 417.2 si 628, 908RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Hartie impachetat pt sterilizare 100x 100 cm - min :108.000, maxim :168.000 buc2.Rola sterilizare 75mm x 200 m - minim :24 buc, maxim :48 buc3. Rola sterilizare 100 mmx 200 m - minim: 72 buc, maxim :96 buc4.Rola sterilizare 150mm x 200 m - minim :120 buc, maxim :144 buc5.Rola sterilizare 200 mmx 200 m - minim :240 buc, maxim :336 buc6.Rola Sterilizare 300mmx 200 m - minim :240 buc, maxim :336 buc7.Rola sterilizare 400 mm x 200 m - minim :96 buc, maxim :144 buc8. Rola cu pliu 350 mm x 100 m - minim :24 buc, maxim :48 buc9. Rola cu pliu 400 mmx 100 m - minim :24 buc , maxim 48 buc10.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 13.3 cmx 25.4 cm - minim 1200 buc, maxim :2400 buc11.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 13.5 cm x 28.3 cm - minim :1200 buc, maxim :2400 buc12.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 19 cm x 30.5 cm - minim :1200 buc, maxim :2400 buc13.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 19 cm x 35.8 cm - minim :1200 buc, maxim :4800 buc14.Banda adeziva cu indicatori pt sterilizarea cu abur- banda autoclav - minim :1728 buc, maxim 2304 buc15. Banda adeziva fara indicatori - minim :1728 buc, maxim :2304 buc16. Dublu indicator chimic laminat pt sterilizarea cu abur si etilen-oxid - minim :42000 buc, maxim :48000 buc17.Integrator cu gel de clasa 5 pt sterilizarea cu abur - minim :2400 buc, maxim :4800 buc18.Set test bowie dick reutilizabil (25 buc/set+clema metalica) - minim :24 seturi, maxim :48 seturi19.Pachet validare chimica - minim :24 buc, maxim :48 buc20. Pachet cu indicatori chimic+biologic pt sterilizarea cu abur - minim :24 buc, maxim :48 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Hartie impachetat pt sterilizare 100x 100 cm - min :108.000, maxim :168.000 buc2.Rola sterilizare 75mm x 200 m - minim :24 buc, maxim :48 buc3. Rola sterilizare 100 mmx 200 m - minim: 72 buc, maxim :96 buc4.Rola sterilizare 150mm x 200 m - minim :120 buc, maxim :144 buc5.Rola sterilizare 200 mmx 200 m - minim :240 buc, maxim :336 buc6.Rola Sterilizare 300mmx 200 m - minim :240 buc, maxim :336 buc7.Rola sterilizare 400 mm x 200 m - minim :96 buc, maxim :144 buc8. Rola cu pliu 350 mm x 100 m - minim :24 buc, maxim :48 buc9. Rola cu pliu 400 mmx 100 m - minim :24 buc , maxim 48 buc10.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 13.3 cmx 25.4 cm - minim 1200 buc, maxim :2400 buc11.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 13.5 cm x 28.3 cm - minim :1200 buc, maxim :2400 buc12.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 19 cm x 30.5 cm - minim :1200 buc, maxim :2400 buc13.Punga autoadeziva cu indicatori interni si externi, 19 cm x 35.8 cm - minim :1200 buc, maxim :4800 buc14.Banda adeziva cu indicatori pt sterilizarea cu abur- banda autoclav - minim :1728 buc, maxim 2304 buc15. Banda adeziva fara indicatori - minim :1728 buc, maxim :2304 buc16. Dublu indicator chimic laminat pt sterilizarea cu abur si etilen-oxid - minim :42000 buc, maxim :48000 buc17.Integrator cu gel de clasa 5 pt sterilizarea cu abur - minim :2400 buc, maxim :4800 buc18.Set test bowie dick reutilizabil (25 buc/set+clema metalica) - minim :24 seturi, maxim :48 seturi19.Pachet validare chimica - minim :24 buc, maxim :48 buc20. Pachet cu indicatori chimic+biologic pt sterilizarea cu abur - minim :24 buc, maxim :48 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 415, 417.2 si 628, 908RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6289 Lei si reprezinta 1% din valoarea acordului cadru fara TVA. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunera ofertelor. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din G\H.G. nr 925/2006. Cont garantii de participare : RO64TREZ2315006XXX016691 - Trezoreria Constanta. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 autoritatea contractanta va retine suma de 4408.9 Lei din garantia de participare, in cazul in care CNSCva respinge contestatia ca nefondata. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, sau 2.5 % pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initial care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;
Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente;Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina. Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu si DirectorIngrijiri- As.Pr.Dipl.Asofiei Cristina, Consilier Juridic Chivu Dafina; Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare . Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentulsolicitatse vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantului casat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a acestui document in original/copie legalizata, daca a fost prezentat in copie conform cu originalul in cadrul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Certificate de calitate/declaratii de conformitate cu marcaj CE pentru fiecare produs in parte care presupune certificate de calitate/declaratii de conformitate cu marcaj CE sau documente echivalente (pentru produsele din afara spatiului UE) - copie;
Ofertantul va trimite la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor mostredin fiecare produs.
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare la licitatia electronica ca o etapa finala a licitatiei deschise se va transmite catre toti ofertantii care ale caror oferte sunt declarate admisibile.Invitatia va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi. Dupa incheierea rundei de licitatie electronica, se solicita operatorului economic aflat pe primul loc in clasamentul SEAP sa transmita autoritatii contractante, in urmatoarea zi lucratoare de la incheierea rundei de licitatie electronica, Formularul de oferta semnat si stampilat, in original, completat cu pretul transmis in cadrul rundei de licitatie electronica si in cadrul rundei de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 12:00
Locul: Sala de consiliu de langa registratura unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic ce a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care dupa licitatia electronica, doi sau mai multi operatori economici sunt la egalitate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: b-dul tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. +40 241503427, Fax: +40 241660473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer