Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE PENTRU STERILIZARE


Anunt de participare numarul 7042/25.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: MARIA SERBAN, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): SOS PANTELIMON NR. 340-342 , SECTOR 2, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE PENTRU STERILIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON, MAGAZIA DE MATERIALE SANITARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE PENTRU STERILIZARE;BENZI ADEZIVE CU INDICATORI PENTRU ETUVA SI ABUR, HARTIE MEDICALA PENTRU IMPACHETAT, HARTIE PENTRU IMPRIMANTA DE STERILIZARE, ROLE DE STERILIZARE, MANUSI BBC, TESTE DE INDICATORI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.1)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.1)
21222200-7-Articole din hartie pentru spitale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MATERIALE PENTRU STERILIZARE; BENZI ADEZIVE CU SI FARA INDICATORI;HARTIE PENTRU IMPACHETAT SI TERMICA PENTRU STERILIZARE; ROLE PENTRU STERILIZARE;MANUSI DE LUCRU;TESTE INDICATOARE.
Valoarea estimata fara TVA: 157, 168RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACTUL VA FI VALABIL PANA LA 31-12-2007, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE CU 4 LUNI.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 1571.68 RON-pentru toata valoarea estimata a contractului;SAU PENTRU LOTUL NR.1=492.56 RON;PENTRU LOTUL NR.2=1079.12 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE BUGET; TERMEN DE PLATA 60 DE ZILE DE LA RECEPTIA FACTURII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIAT SAU SUBCONTRACTANT (dupa caz)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SCRISOARE DE INAINTARE;DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA -FORMULARUL A -din caietul de sarcini;DECLARATIE PRIVIND NEINCARDAREA IN SITUATIA PREVAZUTA DE ART.181 DIN O.U.G.34/2006 -FORMULARUL B;AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE, CERTIFICAT DE PLATA A TAXELOR CATRE BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI;CERTIFICAT DE PLATA A TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI;DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA - FORMULARUL C/ALTELE ECHIVALENTE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
BILANT CONTABIL;CIFRA MEDIE DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVND CAPACITATATEA TEHNICA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DELCLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI- FORMULARUL D ;DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL PERSONALULUI DE CONDUCERE- FORMULARUL E ;ASIGURAREA CU ECHIPAMENT, UTILAJE, MIJLOACE FIXE, PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: DEPUNEREA SUMEI LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON BIROU ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE - CONFORM DECIZIEI (din partea autoritatii contractante, ) SI TOTI REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI (CARE AU DEPUS OFERTA)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NU ESTE CAZUL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL PENTRU SECTORUL 2
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SECTORUL 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/2104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE AL CONTESTATIILOR ESTE DE CEL MULT 10 ZILE; PUNCTUL DE VEDERE AL AUTORITATII CONTRACTANTE TREBUIE TRANSMIS ATAT OPERATORULUI CAT SI CONSILIULUI IN TERMEN DE 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URG. SF.PANTELIMON , OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SOS .PANTELIMON NR 340-342 SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021659, Romania, Tel.021/2554090, Fax: 021/2554025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer