Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale promotionasle si suveniruri cu imaginea lui C. Brancusi


Anunt de participare numarul 63480/10.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Targu Jiu
Adresa postala: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Punct(e) de contact: Tudorel Neacsu, Tel.0253 211661, Email: [email protected], Fax: 0253 214878, Adresa internet (URL): www.targujiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale promotionasle si suveniruri cu imaginea lui C. Brancusi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Tg Jiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE PRODUSE PROMOTIONALE SI SUVENIRURI CU IMAGINEA LUI CONSTANTIN BRANCUSI SI A OPERELOR SALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36641000-6 - Produse informative si de promovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 54, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 100 LEI PENTRU FIECARE LOT. ACHIZITIA ESTE IMPARTITA PE 14 LOTURI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE INCHEIAT INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IV.1) Situatia personala a candidatului / ofertantului SolicitatDeclaratie privind eligibilitateaFormularul 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Formularul 12B.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari socialeformulare tip emise de organismele competente pentru bugetul de stat si taxele si impozitele locale cu taxele achitate la data deschiderii ofertelor
IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) Cerinta minima obligatorie :
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului . Pentru fiecare produs din lotul sau loturile ofertate se va prezenta avizul VISARTA - SOCIETATE DE GESTIUNE COLECTIVA A DREPTURILOR DE AUTOR IN DOMENIUL ARTELOR VIZUALE cu sediul in Bucuresti, strada Fabrica de chibrituri, nr. 9 - 11, sector 5, in sediul Poligrafica Filaret, parter.
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa un tabel cuprinzand obiectele contractelor, valori, perioade de livrare sibeneficiari. Formularul 12 F.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: LICHIDITATI LA CASIERIA PRIMARIEI SAU O.P. IN CONTTUL RO27TREZ336245110220XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA TG JIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2008 12:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG JIU, SALA DE SEDINTE, ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: N. TITULESCU, NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL C. BRANCUSI, NR. 19, Localitatea: TARGU JIU, Cod postal: 210192, Romania, Tel.0253213317, Fax: 0253214878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2008 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer