Licitatie Publica - Materiale P.S.I
Anunt de participare numarul 27747/13.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges-Ialomita-Siret
Adresa postala: str. Vapoarelor 13, Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0239.611.851, In atentia: Ing. Petru Paveliuc, Email: [email protected], Fax: 0239.611.303
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges-Ialomita-Siret
Adresa postala: str. Vapoarelor 13, Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0239.611.851, In atentia: Ing. Petru Paveliuc, Email: [email protected], Fax: 0239.611.303
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges-Ialomita-Siret
Adresa postala: str. Vapoarelor 13, Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0239.611.851, In atentia: Ing. Petru Paveliuc, Email: [email protected], Fax: 0239.611.303
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagista.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale P.S.I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform documentatiei de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente si materiale P.S.I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listei din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 173, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 2000 lei-garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib-Decl.privind neincadr.La art 181/OUG 34
-Certif.ANAF pt.plata imp.si taxe, contrib.pt.asig.soc.de stat-Certif.fisc.pt plata imp.si taxe locale
Pers.Jur/fiz.romane
-Certif.Const.emis de ORC
-Certif.de inmatric
Pers.Jur/fiz.straine:
-Docum.de inreg/atest.profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de inf.gen.
Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.350.000 RON(110.261 EURO)
-Bilant contabil din31.12.2006; balanta la 30.06.2007, vizate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.350.000 RON(110.261 EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind calit.de particip.la proced;Decl.princip.livrari.in ultimii 3 ani;Exper.Simil.52.000 RON (16.381 EURO);Decl.efectiv.Med.al pers.Angaj.si cadre. de cond;Autoriz. de furnizare;Certificarea sist. calitatii ISO 9001;Certif. atest.emis de CNSIPC;Certif. atest.emis de Autorit.Navala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exper.Simil.52.000 RON (16.381 EURO);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria Sucursalei Teritoriale Arges-Ialomita Siret
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 10:00
Locul: Sediul Sucursalei Teritoriale Arges-Ialomita Siret, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.332 28 16, Fax: 332 21 83, Adresa internet (URL): www.anif.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 08:44