Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale publicitare privind progresul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj"


Anunt de participare numarul 119277/11.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala:  str.Turturelelor nr.11A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030881, Romania, Punct(e) de contact:  Madalina Stan, Tel. 021 528 04 89 Int.126, Email:  [email protected], Fax:  021 528 04 93, Adresa internet (URL):  www.tahal.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale publicitare privind progresul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Compania de Apa Somes SA
Bd. 21 Decembrie 1989, nr.79, cod postal
400604, Cluj-Napoca, jud. Cluj, Romania.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie imprimate si produse conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22000000-0 - Imprimate si produse conexe (Rev.2)
79800000-2-Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listei de cantitati cuprinse in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 280, 133.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 3000leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului semnat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii ale Autoritatii Contractantesi- contractul de servicii nr. 26994/13.10.2009 incheiat intre SC Companiade Apa Somes SA si Tahal ConsultingEngineers
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul FM12
-Declaratie de eligibilitate - Formularul FM3
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul FM2
-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor
catre bugetul general consolidat, in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizata, valabil la data
deschiderii ofertelor
-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor
catre bugetul local, original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizata, valabil la data deschiderii ofertelor
-Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul FM8
-Certificat unic de inregistrare
-Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului
Persoane juridice/fizice straine
-documentele edificatoare care dovedesc inregistrarea si elementele enumerate la
punctele anterioare sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile
legale din tara din care candidatul/ofertantul provine si sa fie prezentate in original sau in
copie autentificata dupa original, in conformitate cu prevederile legale ale tarii unde s-a
realizat autentificarea si insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale - Formularul FM6
-Raportarea contabila pe anii 2007, 2008, 2009 cu viza DGFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Pentru calificare, cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie deminim 281.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara - Formularul FM7
-Recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor contractelor prezentate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare se cere: - Derularea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui numar de maxim 3 contracte, care sa indeplineasca in mod cumulat conditiile de valoare cel putin egala cuvaloarea estimata a contractului propus, si respectiv, avand ca obiect tiparituri, obiectepromotionale si materiale outdoor-din recomandari sa rezulte ca toate contracteleprezentate la punctul 1 au fost indeplinite si pentru modul de indeplinire s-a obtinutcalificativul bun sau foarte bun
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 14:00
Locul: sediul Autoritatii Contractante, Bucuresti, str.Turturelelor nr.11A, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Co-finanNat de Uniunea Europeana, in conformitate cu reglementarile Programului Operational Sectorial ?Mediu? 2007-2013 prin contractul de finantare nr. 91778/ 1.10.2009 incheiat intre Ministerul Mediului si SC Compania de Apa Somes SA
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul NaNional de SoluNionare a ContestaNiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala:  str.Turturelelor nr.11A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030881, Romania, Tel. 0215280489 Int.224, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2011 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer