Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE - FIRE DE SUTURA


Anunt de participare numarul 137664/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, CORP A, ETAJ 4, REGISTRATURA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Lungu/Monica Iliescu, Tel. +4 021/3189197, Email: [email protected], Fax: +4 021/3189197, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE - FIRE DE SUTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"Adresa: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 002, 658.98RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE - FIRE DE SUTURA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNTG SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI PUBLICAT PE SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 3, 002, 658.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de: LOT 1:8345.71, LOT 2:29235.19, LOT 3:15133.74, LOT 4:7338.52 se constituie conform art. 43^1, alin (2) din OUG 34/2006 si se retine in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie potrivit art. 278^1, alin (1), lit b);Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular Nr. 8 Pentru societatile care fac dovada unei intreprinderi mici si mijlocii, garantia de participare este de 50% . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertelor. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, op in contul RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea Formular nr. 1 din sectiunea FormulareCerinta nr 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formular nr 2 din sectiunea FormulareCerinta nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr 3. din sectiunea ForumlareCerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 Formular nr 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Prof. Dr. Mircea PenescuDir. Financiar contabil ? Ec. Stefan PetreJurist ? Pana MarianaCISACAP ? Ec.Andreea Lungu / Monica Iliescu
Institutia responsabila cu aprobarea bugetului autoritatii contractante este: Consiliul General al Primariei Municipiului Bucuresti
Cerinta nr.5 - Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5Cerinta nr.6 - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. *Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr.7- Certificat privind plata taxelor si a impozitelorNote: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. 1.Certificat constatator In cazul in care Certificatul constatator este prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, de a prezenta conformitatea certificatului in original /copie legalizata.2.Autorizatie de punere pe piata valabila la data depunerii ofertelor3.Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate -titlul XVII - Medicamentul, Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanantatii, cu modificarile si completarile ulterioare -Ordinul nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.4. Aviz de functionare emisa de Ministerul Sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6.Informatii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani 7.Experienta similara - se vor prezenta maxim 5 contracte derulate de catre operatorul economic
MOSTRELE PENTRU PRODUSELE OFERTATE SE VOR PREZENTA ODATA CU DEPUNEREA DOCUMENTELOR DE CALIFICARE. MOSTRELE VOR FI ETICHETATE (LOTUL OFERTAT SI DENUMIREA PRODUSULUI).
Sistem de management al calitatii certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE DR CAROL DAVILA, CALEA GRIVITEI NR 4, CORP A, ET 4, SALA CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor: Ing. Mircea Vochitoiu-presedinte, Ec. Paula Radu-membru, Ec. Andreea Lungu-membru
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIER JURIDIC
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NR.4, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 004536, Romania, Tel. +40 213189197, Fax: +40 213189197
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer