Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE- CONSUMABILE PENTRU ANGIOGRAF


Anunt de participare numarul 119096/09.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala:  REPUBLICII 37, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410159, Romania, Punct(e) de contact:  BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. 0259- 434406, Email:  [email protected], Fax:  0259- 417169, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE- CONSUMABILE PENTRU ANGIOGRAF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.GHEORGHE DOJA NR.65-67
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE- CONSUMABILE PENTRU ANGIOGRAF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111710-1 - Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR.LOT. DENUMIRE LOTumCant min.24 luniCant max.24 luni
1 TECI STANDARDbuc 100740
2 TECI INTRODUCATOARE PENTRU ABORD FEMURALbuc 100740
3 TECI RADIALEbuc 1480
4 CATETERE DIAGNOSTICE PENTRU ANGIOGRAFIEbuc 11280
5 CATETERE PENTRU ANGIOGRAFIE CU ABORD FEMURALbuc 11280
6 PACHET PENTRU ANGIOGRAFIE CORONARIANAbuc 1640
7 GHIDURI PENTRU ANGIOGRAFIEbuc 1001860
8 GHID METALIC AMPLATZ SUPER STIFFbuc 1160
9 GHIDURI PENTRU ANGIOPLASTII CORONARIENE- GHIDURI IN PROCEDURI CORONARIENE STANDARD buc140 140
10 GHIDURI PENTRU ANGIOPLASTII CORONARIENE- GHIDURICU VARF MOALE ACOPERITE CU POLIMERbuc60 60
11 GHIDURI PENTRU ANGIOPLASTII CORONARIENE- GHIDURI FOLOSITE IN RECANALIZARE ACOPERITE CU POLIMER buc 50 50
12 CATETERE GHIDbuc 210 210
13 CATETERE GHID DE ANGIOPLASTIE CORONARIANA TIP ? ACTIVE SUPPORT?buc 80 80
14 CATETER DE ASPIRATIE A TROMBILORbuc 10 1015 MICROCATETEREbuc4 4
16 BALOANE SEMICOMPLIANTE PENTRU DILATARE CORONARIANAbuc20 20
17 BALON DE PREDILATARE CORONARIANA PENTRU OCLUZII TOTALE CRONICEbuc120 120
18 BALON NON-COMPLIANTbuc100 100
19 BALON PENTRU LEZIUNI CALCIFICATEbuc 20 20
20 STENTURI CORONARIENE PENTRU VASE TORTUOASEbuc 270 270
21 PACHET ACCESORII SISTEM DE INFLATIEbuc210 210
22 MANIFOLDURIbuc1 1600
23 LINII DE PRESIUNEbuc2 1602
24 SERINGI CU URECHI PENTRU ANGIOGRAFIEbuc1 1600
25 TRANSDUCTOR MONITORIZARE PRESIUNE TIP Bbuc1 32
26 CONDUCTOR INJECTARE SUB PRESIUNE SCURTbuc 120 128
27 TUB INJECTARE SUBSTANTA DE CONTRASTbuc220 1820
28 ACE PUNCTIE UZ ADULTbuc220 1820
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie-10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget spitalbuget subprogram de tratament al pacientilor cu afectiuni cardiovascularebuget subprogram de tratament invaziv al infarctului miocardic acut
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind inexistenta starii de faliment
Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de O.R.C.- la data deschiderii ofertelor
Certificat de inregistrare;
Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana in copie, conform cu originalul, valabilala data deschiderii ofertei semnata si stampilata.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului 314/12.10.2010
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandare din partea altor beneficiari minim 1
Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru fiecare produs din componenta lotului
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001:2001, sau echivalent ? copie semnata si stampilata
Autorizatia de comercializare de la producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea - str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala:  STR.REPUBLICII NR.37, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410475, Romania, Tel. 0259437750, Fax:  0259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer