Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE 1, MATERIALE SANITARE 2, MATERIALE SANITARE 3, MATERIALE SANITARE 4


Anunt de intentie numarul 19400/15.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala:  Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010825, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Nica, Tel. 021.319.30.72, Email:  [email protected], Fax:  319.30.72
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE 1
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500, 000EUR
19520000-7; 22993200-9; 24111100-6; 24111200-7; 24111300-8; 24111500-0; 24111700-2; 24112100-3; 24326100-6; 24931230-0; 24931240-3; 30197641-1; 31512000-8; 32354100-0; 32345110-3; 33123000-8; 33123210-3; 33124130-5; 33124131-2; 33131112-5; 33131510-5; 33131600-3; 33132000-4; 33133000-1; 33138000-6;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)
22993200-9-Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)
24111200-7-Gaze rare (Rev.2)
24111300-8-Heliu (Rev.2)
24111500-0-Gaze medicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE 2
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500, 000EUR
33140000-3; 33141000-0; 33141100-1; 33141110-4; 33141111-1; 33141113-4; 33141114-2; 33141115-9; 33141116-6; 33141122-1; 33141125-2; 33141126-9; 33141127-6; 33141200-2; 33141210-5; 33141220-8; 33141300-3; 33141310-6; 33141320-9; 33141323-0; 33141325-4; 33141420-0; 33141610-9; 33141615-4; 33141620-2;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141100-1-Pansamente; cleme, suturi, ligaturi (Rev.2)
33141110-4-Pansamente (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE 3
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500, 000EUR
33141641-5; 33141642-2; 33141700-7; 33141720-3; 33141730-6; 33141750-2; 33141800-8; 33141810-1; 33141820-4; 33162000-3; 33162100-4; 33171100-0; 33183100-7; 33183300-9; 33184100-4; 33190000-8; 33192500-7; 33194100-7; 33194210-1; 33194220-4; 33198000-4; 33198200-6; 33692800-5; 33698100-0; 33793000-5;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141641-5 - Sonde (Rev.2)
33141642-2-Accesorii de drenaj (Rev.2)
33141700-7-Accesorii ortopedice (Rev.2)
33141720-3-Dispozitive ortopedice ajutatoare (Rev.2)
33141730-6-Gulere chirurgicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE 4
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500, 000EUR
33910000-2; 38437000-7; 38437100-8; 38437110-1; 38437120-4; 42514300-5; 44618000-5
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33910000-2 - Instrumente si articole pentru disectie patologica (Rev.2)
38437000-7-Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)
38437100-8-Pipete (Rev.2)
38437110-1-Varfuri de pipete (Rev.2)
38437120-4-Suporturi de pipete (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer