Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 100157/18.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala:  STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100576, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA CURSARU, Tel. 0244521641, Email:  [email protected], Fax:  0244521641, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: UNITATE SANITARA-SPITAL SAU SIMILAR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: GAGENI, 100, MAGAZIA MATERIALE SANITARE
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 196, 160RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TIFON, FESI, FESI GIPSATE, ROMPLAST, COMPRESE, VATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
33141115-9-Vata medicala (Rev.2)
33141118-0-Comprese de tifon (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TIFON, FESI, FESI GIPSATE, ROMPLAST, COMPRESE, VATA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 196, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.06.2010 pana la 24.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT1-2580LEI, LOT2-2884LEI, LOT3-2856LEI, LOT4-820LEI, LOT5-1152LEI, LOT6-1488 GARANTIA SE CONSTITUIE CONFORM DOCUMENTATIEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MINISTERUL SANATATII, VENITURI PROPRII, CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CertifiCertificat constatator emis de O.R.C.- valabil pe perioada desfasurarii procedurii;Certificat de inregistrare
cate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat ladata de 31.05.2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiigenerale– formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor 2-beneficiari , formular - 6
2.Conditie obligatorie: Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru fiecare produs din componenta lotului, cu titlul gratuit, la data si oralimita de depunere a ofertelor: 14.06.2010. (neprezentarea de mostre si neincadrarea stricta in descrierea din caietul de sarcini va duce la descalificarea ofertantului conform HG 925/2006 , Art.36, pct 2 lit a – oferta neconforma – nu satisface cerintele caietului de sarcini ).3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001, sau echivalent – copie semnata si stampilataMostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodus .
In situatia in care un ofertant prezinta mostre pentru mai multe produse, toate mostrele etichetate individual vor fi ambalate intr-un ambalaj colectiv, care va fi la randul lui inscriptionat cu urmatoarele: denumirea ofertantului, si " mostre de MATERIALE SANITARE , pentru Licitatia deschisa-ONLINE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S8-009206 din 13.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2010 18:00
Locul: IN SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STRAVOPOLUS , 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  POSTEI, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100576, Romania, Tel. 0244522445, Fax:  0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIU JURIDIC
Adresa postala:  GAGENI, 100, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100576, Romania, Tel. 0244537711, Fax:  0244537711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer