Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale sanitare


Anunt de participare numarul 103330/06.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR.258, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031415, Romania, Punct(e) de contact:  Radu Mandrescu, Tel. 0722486553, In atentia:  PARVULESCU ADRIAN, Email:  [email protected], Fax:  0213188811, Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL CLINIC DE BOLI DIGESTIVE SI TRANSPLANT HEPATIC FUNDENI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 369, 500 si 1, 047, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE ;TIFON, COMPRESE, FESI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 369, 500 si 1, 047, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIA DE PARTICIPAREDE 1% DIN VALOARE MINIMA A FIECARUI LOT SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTELOR SUBSECVENTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI ECONOMICI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA FORMAL IN VEDEREA DEPUNERII OFERTEI COMUNE, IAR LEGALIZAREA ASOCIERII DEVINE OBLIGATORIE NUMAI IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006;
- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoanejuridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitateade creditor bugetar, sa fie valabile la data licitatiei;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)sa fievalabile la data licitatiei;
-Autorizatia pentru producerea sau comercializarea produsului-Autorizatie sau aviz pt. produs eliberat de M.S.P.-Autorizare din partea producatorului pentru livrarea produsului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inormatii generale in cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune.Acest document va fi completer de toti membrii asociatiei respective
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.livrari de produse similare efect.in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livr. r, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contract.sau clienti private( formular C 1 )
- Trei recomandari emise de beneficiari autoritati contractante pentru produsele licitate;declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;documente care sa ateste calitatea produselor in baza standardelor U.E. sau a altor organismesimilare din state din afara acesteia , in masura in care acestea confirma asiurare unui nivel corespunzator al calitatii ?ISO 13485/2004 pt.activitatea de fabricare dispositive medicale sterile si nesterilesau echivalent (se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?);Produsele sa poarte marcajul european de conformitate CE care se face pe baza declaratiei de conformitate a producatorului conf.Ordin nr.253/2010, sau Certificat de inregistrare a dispozitivelor med. eliberat de M.S., in vederea introducerii pe piata a produsului; Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de M.S.(se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea a?conf.cu originalul?)Autorizatie de livrare de la producator emisa pentru ICBDTHF in care sa se evidentieze detailat produsele pentru care a fost emisa autorizatia(se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 10:00
Locul: Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CATE OPERSOANAAUTORIZATA DIN PAREA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  STR.INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195180, Adresa internet (URL):  http//portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC DE BOLI DIGESTIVE SI TRANSPLANT HEPAIC FUNDENI
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR.258 SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  031415, Romania, Tel. 0213188811, Email:  [email protected], Fax:  0213188811, Adresa internet (URL):  www.bdth-fundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer