Licitatie Publica - Materiale sanitare
Anunt de participare numarul 80033/13.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500026, Romania, Punct(e) de contact: Virginia Martin, Tel.0749 - 199.185, Email: [email protected], Fax: 0268 - 417.748, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie "Dr. I.A.Sbarcea" Brasov str. Gheorghe Baritiu nr 36
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare si de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Materiale sanitare si de laborator
Valoarea estimata fara TVA: intre 581, 570.15 si 1, 447, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul global al spitalului din fondul de venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul Declaratie
privind eligibilitatea (12A)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta in conformitatecu formularul nr. 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu formularulnr. 12C.
Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice :
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand subliniatdomeniul de activitate pentru produsele ofertate, in termenul de valabilitate.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor si va fi prezentat in original sau copie legalizata.
Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are debite neonorate fata de stat
Documentele solicitate, cu exceptia certificatului constatator, vor fi prezentate in copie, cu stampila inoriginal, purtand inscrisul conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa cu informatii generale cu declaratie pe proprie raspundere a cifrei de afaceripe ultimii 3 ani.
Documentul solicitat va fi prezentat in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie sanitara de functionare de la MSP documentprezentat in copie, cu stampila in original, purtand inscrisulconform cu originalul
Autorizatie pentru comercializarea produselor, din partea producatorului (daca ofertantul nu este producator) copie tradusa si legalizata.Certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale, emis de MSP pentruprodusele fabricate in Romania sau declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcaj CE copie cu stampila in original, cu inscrisul conform cu originalul
Certificat de calitate emis de producator pentru produsul ofertat, cu mentionarea clara a numelui si tipului produsului si a standardului sub care s-a fabricat produsul - copie cu stampila in original, cu inscrisul conform cu originalul.
Producatorul trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii.
Obligatoriu mostra.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S46-066659 din 07.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: Spitalul Clinic Obstetrica Ginecologie - sala raport garda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, cu conditia de a avea asupralor actul de identitate si imputernicire din partea firmei respective.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov - sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. Bulevardul Eroilor nr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Fax: 0268/413741
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie - serviciul juridic
Adresa postala: Str. Gheorghe Baritiu nr 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Tel.0268/477722, Fax: 0268/41748
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 11:23