Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale sanitare


Anunt de participare numarul 122001/26.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala:  STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100576, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA CURSARU, Tel. 0244521641, Email:  [email protected], Fax:  0244521641, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gageni, 100
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 916, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nr.crt DENUMIRE PRODUS UM CANTITATEmin max1TIFON METRI LINIARI 720.000 810.000FESI 10/10 PACHET 180.000 216000Fesi10/15180.000 216.000Fesi 10/20144.000 180.000Comprese sterile 10/1090.000 108.000
2 FESI GIPSATE 15/2.7 PACHET 72.000 90.000FESI GIPSATE 120/2.7 PACHET 72.000 90.000
3 VATA PACHET 60.000 90.000
4 VATA FASA SUB GIPS BUC 72.000 90.000
5 ROMPLAST 5/5 BUC 72.000 108.000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
33141115-9-Vata medicala (Rev.2)
33141118-0-Comprese de tifon (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.crt DENUMIRE PRODUS UM CANTITATEmin max1TIFON METRI LINIARI 720.000 810.000FESI 10/10 PACHET 180.000 216000Fesi10/15180.000 216.000Fesi 10/20144.000 180.000Comprese sterile 10/1090.000 108.000
2 FESI GIPSATE 15/2.7 PACHET 72.000 90.000FESI GIPSATE 120/2.7 PACHET 72.000 90.000
3 VATA PACHET 60.000 90.000
4 VATA FASA SUB GIPS BUC 72.000 90.000
5 ROMPLAST 5/5 BUC 72.000 108.000
Valoarea estimata fara TVA: 2, 916, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 -19.080leiLot 2 ? 3870leiLot3 ? 1350leiLot 4 ? 2700LeiLot5 ? 2160lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1.Declaratie de eligibilitate -formularul nr.1,
Cerinta obligatorie:
1.Declaratie privind inexistenta starii de faliment- completarea formularuluinr.2 ,
2. Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat la data de 31.05.2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Fisa de informatiigenerale? formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor 2-beneficiari , formular - 6
2.Conditie obligatorie: Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru fiecare produs din componenta lotului, cu titlul gratuit, la data si oralimita de depunere a ofertelor: 17.06.2011 ora 15.00. (neprezentarea de mostre si neincadrarea stricta in descrierea din caietul de sarcini va duce la descalificarea ofertantului conform HG 925/2006 , Art.36, pct 2 lit a ? oferta neconforma ? nu satisface cerintele caietului de sarcini ).3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001, sau echivalent ? copie semnata si stampilataMostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodus .
In situatia in care un ofertant prezinta mostre pentru mai multe produse, toate mostrele etichetate individual vor fi ambalate intr-un ambalaj colectiv, care va fi la randul lui inscriptionat cu urmatoarele: denumirea ofertantului, si ? mostre de MATERIALE SANITARE , pentru Licitatia deschisa-ONLINE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S10-014931 din 15.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  stravopolous, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030078, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic
Adresa postala:  ploiesti, Localitatea:  ploiesti, Cod postal:  10076, Romania, Tel. 0244537711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer