Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale sanitare


Anunt de participare numarul 134990/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"
Adresa postala: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Cristian Vladoianu, Tel. +40 212010980-3080, Email: [email protected], Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 119, 004.5 si 3, 514, 316RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie materiale sanitare, 48 de loturi, conform anexa loturi la prezentul anunt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr. LotDenumirea produsului U/M cantitate
1 Ac adaptor luer buc 100, 000
2 Ac punctie spinala 20G buc. 4, 000
3 Ac unica folosinta - G18 buc. 80, 000Ac unica folosinta - G21 buc. 30, 800Ac unica folosinta - G22 buc. 80, 000
4 Holder plastic buc 3, 000Ac recoltare sange in vid buc 100, 000
5 Alcool sanitar 70gr litri 9, 000
6 Apasatoare de limba buc. 125, 000
7 Bonete chirurgicale unica folosinta buc. 25, 000
8 Borcan pentru colectare urina 24h buc. 500
9 Botosi unica folosinta buc 200, 000
10 Branula(Cateter cu valva)-G17 buc 2, 000Branula(Cateter cu valva)-G26 buc. 13, 000Branula (Cateter cu valva) - G18 buc. 2, 600Branula (Cateter cu valva) - G20 buc. 9, 200Branula (Cateter cu valva) - G22 buc. 65, 000Branula (Cateter cu valva) - G24 buc. 15, 000
11 Canule nazale adulti/copii buc. 3, 000
12 Cateter venos central cu 3 cai 7.5 buc 175Cateter venos central cu 3 cai 8 buc 175
13 Comprese 10/8 x 50 file, sterile buc. 60, 000Comprese 40/40 nesterile buc. 3, 000
14 Electrozi EKG/unica folosinta, 50mm buc 10, 000
15 Fesi tifon 10/10 buc. 55, 000Fesi tifon 10/20 buc. 14, 000
16 Filtru antibacterian, antiviral IOT buc. 500
17 Filtru aspirator chirurgical compatibil Kataspir buc 1, 000
18 Gel EKG /EEG litru 300
19 Halat examinare unica folosinta buc. 50, 000
20 Lame bisturiu nr. 21 buc 1, 500Lame bisturiu nr. 22 buc 200Lame bisturiu nr. 24 buc 200
21 Leucoplast pe suport de matase role 16, 000
22 Masca chirurgicala u.f., cu 3 pliuri buc 15, 000
23 Masca aerosoli adulti/copii buc 16, 000
24 Masca oxigen cu tub colector copii si adulti buc. 10, 000
25 Manusi chirurgicale 8, 7½, 7 perechi 15, 000Manusi examinare (nesterile) buc. 3, 000, 000Manusi examinare (nesterile) fara talc buc. 300, 000
26 Masti CPAP copii / adulti buc 550
27 Microperfuzor G21 buc. 70, 000Microperfuzor G22 buc. 1, 000
28 Plasture adeziv -fixare branule 6x8cm buc 8, 000
29 Plasturi 19x72mm buc 150, 000Plasturi 15x8cm buc 20, 000Plasturi 20x10cm buc 10, 000Plasturi 10x8cm buc 50, 000Plasturi 225mm rotund buc 100, 000
30 Punga urina cu evacuare buc. 15, 000
31 Seringi 1 ml (insulina)/cu ac detasabil buc. 100, 000Seringi 10 ml cu ac buc. 160, 000Seringi 2 ml cu ac buc. 130, 000Seringi 20 ml cu ac buc. 125, 000Seringi 5 ml cu ac buc. 160, 000Seringi 50 ml cu ac buc. 50, 000
32 Kit pentru clisma buc 3, 000
33 Sonde alimentare 4, 6, 8, 10 buc 2, 500
34 Sonde aspiratie endobronsica adulti CH14, 16, 18 buc. 4, 500Sonde aspiratie endobronsica copii CH 6, 8, 10, 12 buc. 4, 500
35 Sonde Aspiratie in sistem inchis nr 2, 2.5, 3, 3.5 buc. 200Sonde Aspiratie in sistem inchis nr 4, 4.5, 5, 5.5 buc. 200
36 Sonde endotraheale cu balonas nr. 4, 4.5, 5, 7, 7.5, 8, 8.5, 9 buc. 1, 500
37 Sonde Foley cu 2 cai-14, 16, 18, 20, 22, 24 buc. 2, 000Sonde Foley cu 2 cai 6, 8, 10, 12 buc. 500
38 Sonde nasogastrice 6, 8, 10, 12, 14 buc 4, 000
39 Recoltor steril cu tub (Exudat faringian) buc. 80, 000
40 Recoltorsteril fara tub buc. 5, 000
41 Tavite renale de unica folosinta buc. 100, 000
42 Tifon metru 8, 000
43 Transfuzoare buc. 8, 000
44 Set pt perfuzie compatibila cu perfuzor Agilia buc. 20, 000
45 Trusa perfuzie cu ac buc. 200, 000
46 Tub prelungitor injectomat/ infuzomat buc 27, 600
47 Tub prelungitor injectomat/ infuzomat fotosensibil buc 800
48 Vata pachet 27, 000
Valoarea estimata fara TVA: intre 119, 004.5 si 3, 514, 316RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare pe loturi: nr. LotGarantie1 7002 803 228.964 358.45 8106 2507 2508 659 24010 106811 7512 24513 207014 3015 175316 8517 23018 3619 95020 9.521 104022 22.523 67224 40025 4462.526 379.527 42628 7229 395030 16531 217632 75033 2534 18035 18436 40.537 5038 4039 56040 1541 70042 843 9644 300045 200046 469.247 13.648 1350valabilitatea garantiei de participare 60 zilede la data limita de depunere a ofertelor;a) ordin de plata in contul RO35TREZ7025005XXX000186, deschis la Trezoreria Sector 2, cod fiscal 9524980 cu conditia confirmariiacestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante .b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractanted) instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original, in cuantumul si avand perioada de valabilitate mentionata inprezenta documentatie de atribuire) va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006actualizata. garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si cu respectarea prevederilor art. 90 din HG925/2006 si HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69?1 din OUG 34/2006 Ofertantul sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile
prevazute la art art 69?1 din OUG 34/2006; persoanele cu functie de decizie in atribuirea contractului din cadrul INBIMB: Prof. Dr. Adrian
Streinu-Cercel, manager; ec. Daniela Dumitrascu, Director Financiar- Contabil; ec. Carmen Savoiu, Sef Serviciu Aprovizionare si
Transport, ec. Andrei Badica, Birou Achizitii Publice, as. Daniela Chiru, as. Ileana Buduroi, as. Cristina Liptici, as. Liliana Moise, ec. Marin Maria
Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Declaratie de Eligibilitate (in cazul unei asocieri, fiecare asociat
este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006 certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original
sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". op. ec. clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii
privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-mostre, conform art. 188 alin. 1, lit ?e? din OuG nr. 34/2006; (Mostrele trebuie ambalate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare. Mostrele sunt gratuite si raman in posesia achizitorului).-Autorizatie/Aviz de functionare a depozitului emisa de MS. (Actul normativ care impune acest document ? Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale).
-Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC.
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia deatribuire.Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail)inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale licitatieielectronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vedereaparticiparii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces insistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 11:00
Locul: Administratia INBIMB, str. dr. Grozovici nr. 1, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, Autoritatea Contractanta va solicita o singura reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, al. 2 din oug 34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic INBIMB
Adresa postala: str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Tel. +40 212010980-3051, Fax: +40 213186095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer