Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale Sanitare


Anunt de participare numarul 137924/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN MIHAI MAFTEI, Tel. +40 0232267706, In atentia: BOGDAN MIHAI MAFTEI, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale Sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de Materiale Sanitare a Spitalului Clinic judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 737, 684.02RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar, in functie de fondurile disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de materiale sanitare necesare pentru spital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
31711140-6-Electrozi (Rev.2)
32354100-0-Filme pentru radiologii (Rev.2)
33141220-8-Canule (Rev.2)
33141327-8-Ace cu orificiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
confornm anexei B a prezentei fise de date.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 737, 684.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru acordul-cadru in cuantumul de fix 2 %din valoarea fara TVA a fiecarui lot, valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru primireaofertelor. Garantia este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt. Garantia de participare pentru toate cele 190 loturi este de 114265.30ron . Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in sectiunea formulare.b) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul de garantii al Spitalului Clinic judetean de urgenta "sf.Spiridon"Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trerezoreria Municipiului Iasi-in copie; c)plata in numerasr la casieria autoritatii contractante, conform prevederilor legale-in copi.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o socientate de asigurari, care devine anexa la contract si este de 2% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul de stat; venituri CAS si venituri proprii;
-plata se va face cu OP in termen de 180 de zile de la data facturarii functie de finantare, in contul de Trezorerie al furnizorului.,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A dinSectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B dinSectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 dinSectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.CameliaBogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica VicolPentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu existaprevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privindachitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprieraspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii deplata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii
contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire Certificat constatator- in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana
autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul
teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de
plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta
profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata
sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba
romana.-Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu domeniul de activitate. Autoritateacontractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 4Fisa de informatii generaleSe va completa si depune, in original, in conformitate cu Formularul B2 din
Sectiunea ? ?Formulare?
Cerinta nr.1-lista principalelor livrari de produselista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani,
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din
urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati - Se va completa si depune, in original, in conformitate cu formularul
C1 si anexa la formularul C1, din Sectiunea ? ?Formulare
Cerinta nr2-recomandari/ document constatator din partea altor beneficiari
prezentarea a cel putin unei recomandari / document constatator din partea
altor beneficiari;
Se vor depune recomandari/documente constatatoare din partea altorbeneficiari - cel putin unul.in cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiectiveoperatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic.
Cerinta nr3-se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de prod. pentru toate
loturile, in vederea doved. capac. tehn. de a livra prod. similare celor care fac ob.achizit.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, elereprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a
ofertei depuse;
Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent.- Prezentarea mostrelor reprezinta o cond. eliminatorie, iar neprezentarea
lor sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare duce la respingerea
ofertantului.Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde
se va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata in
documentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va avea
obligatia asigurarii si sigilariimostrelor. Aut contractanta nu raspunde de lipsa asig si sigilarii mostrelor, indiferent din vina cui s-au produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33546/18.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S20-032250 din 31.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi, Iasi, b-dul Independentei nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici in nume propriu sau reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul de livrare este de 3 zile de la data transmiterii comenzii.termenul de plata este de pana la 180 zile calendaristice de la data emiterii facturii, functie de finantareDaca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vedereadepartajarii ofertelor Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3, 4 sau 5 din acordul cadru, elementul reofertarii va fi pretul, acesta nu va putea fi imbunatatitr decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Ex: daca egalitatea vizeaza pozitia 4 prin reofertare pretul al putea fi imbunatatit pana la nivelul pretului operatorului clasat pe locul 3.In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului/acordului cadru- nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritateacontractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006- de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181lit.c^1 din OUG 34/2006.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: - in termen de 7 zile de la data deschiderii procedurii - evaluarea propunerilor tehnice - in termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii- evaluarea propunerilor financiare - in termen de 18 zile de la data deschiderii procedurii - intocmirea raportului procedurii si comunicarea rezultatului procedurii de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului "Sf. Spiridon" Iasi
Adresa postala: Bd-ul independentei, nr1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 0232267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer