Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale sanitare


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
36.727 RON

Castigatorul Licitatiei: CRIO - 2 S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 128115/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: REPUBLICII 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi, de utilitate publica, cu personalitate juridica, ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la toate Farmaciile Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea
Stationar I ? str. Gheorghe Doja nr. 65-67, Et.1;
Stationar II ? str. Republicii, nr.37;Stationar III ? Calea Clujului, nr.50.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- SONDE FOLEY CH 14, CH 16, CH 18- SONDE ASPIRATIE CH 16, CH 18- SONDE RECTALE CH 30, CH 32, CH 34- SONDE NELATON CH 22, CH 24, CH 26, CH 28, CH 30, CH 32- FESI SIMPLE 10/10, 10/20- SERINGI INSULINA- TUB KERR 12 SILICON 30CM*100CM, TUB KERR 14 SILICON 30CM*100CM, TUB KERR 16 SILICON 30CM*100CM, TUB KERR 20 SILICON 30CM*100CM, TUB KERR 16 DRENAJ IN FORMA DE T- CATETER VENOS PERIFERIC ROZ 20G; CATETER VENOS PERIFERIC VERDE 18G; CATETER VENOS PERIFERIC ALBASTRU 22G; CATETER VENOS PERIFERIC GALBEN 24G; CATETER VENOS PERIFERIC MOV 26G.- ROMPLAST 5CM*9M MATERIAL TEXTIL.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33171000-9 - Instrumente pentru anestezie si pentru reanimare (Rev.2)
33141113-4-Bandaje (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
36, 727.2RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 14950 Denumirea: fesi, sonde
V.1) Data atribuirii contractului 24.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRIO - 2 S.R.L.
Adresa postala: Str.PADURII, Nr. 6, BL.IAS, SC.C, AP.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700397, Romania, Tel. 0232/210.959, Email: [email protected], Fax: 0232/210.959
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36980.45 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6247.20 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14951 Denumirea: tub kerr
V.1) Data atribuirii contractului 24.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VALDOMEDICA TRADING S.R.L.
Adresa postala: Str. Castranova, nr.19, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062315, Romania, Tel. +40 214344294/+40 724507216, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 214344294
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36980.45 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14952 Denumirea: romplast material textil
V.1) Data atribuirii contractului 24.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LUAN VISION S.R.L.
Adresa postala: P-ta Bucuresti, nr.6, bl.6, sc.B, et.1, ap.25, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410175, Romania, Tel. 0726185886, Email: [email protected], Fax: 0359411523
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36980.45 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 14340.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14953 Denumirea: Branule
V.1) Data atribuirii contractului 24.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNO ELECTRO MEDICAL COMPANY S.R.L.
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR.65, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400489, Romania, Tel. 0264599331, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0264596270
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36980.45 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 11840.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14984 Denumirea: Seringa insulina
V.1) Data atribuirii contractului 24.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GIULIA COM SRL
Adresa postala: SLATINA, B-DUL AI CUZA 28, BL.CAM4, PARTER, Localitatea: Slatina, Cod postal: 235000, Romania, Tel. 0249435067, Email: [email protected], Fax: 0249435067
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36980.45 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 300.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA, COMPARTIMENTJURIDIC
Adresa postala: Str.Republiciin nr.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Tel. +40 259437750, Email: [email protected], Fax: +40 259417169
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer