Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale sanitare


Anunt de participare numarul 138598/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: C.j. Bacalu Tatiana, Tel. +40 123874118, In atentia: Ec.Ilie Marinela, Email: [email protected], Fax: +40 123874123, Adresa internet (URL): www.coltea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul I.C.Bratianu, Nr.1, Sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 435, 526.72 si 3, 821, 388.47RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in numar de la 1 la 6 pe an. Cantitatile estimate minime si maxime solicitate pe intreaga durata a acordului cadru, precum si cele care pot face obiectul unui contract subsecvent , conf.disp.Art.66 din HG NR.925/2006 se regasesc in Anexa B- informatii privind loturile dar si in Caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare conform descrierilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33194100-7 - Aparate si instrumente pentru perfuzie (Rev.2)
24322500-2-Alcool (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33751000-9-Scutece de unica folosinta (Rev.2)
38622000-1-Oglinzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform descrierilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 435, 526.72 si 3, 821, 388.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare se regaseste in anexa B = , ,Informatii privind loturile??.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 90 de zile dela data limita stabilita pentru depunereaofertelor. Se va contitui conform Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare (formular nr.10) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960 sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. Documentul ce constituie dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din B-dul I.C.Bratianu, Nr.1, Sector 3, Secretariat pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care operatorul economicformuleaza contestatia, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.287^1 din OUG nr.34/2006 modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat.IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilorArt.16 alin.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificareasi completarea legii 346/2004. DA 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului subsecvent.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie - conform prevederilor art. 92 alin 2) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Operatorii ec.vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formularnr. 1( inclusiv de catre terul / tertii sustinatori, daca este cazul).Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG NR.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formularnr.2 ( inclusiv de catre terul/tertii sustinatori, daca este cazul). In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota : Pentru terti se va solicita din declaratia conform art.181 art.a, art. c indice 1 si art.d
Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Licitatie deschisa s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.3Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.4Personalul de conducerecu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Compartiment Achizitii- Ec.Ilie Marinela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu Tatiana- alte persoane implicate in desfasurarea procedurii
- Ec.IIDinica Paula
- Ref.Specialitate Dinu AlexandruCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)
Nota: a. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura;b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr.1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -emis cu cel mult30 de zile calendaristicede ladata depunerii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Fisa de informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Cerinta nr.2
Operatorul economic va prezenta mostre cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele sunt solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitiei.
Cerinta nr.3
Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele prezentate in caietul de sarcini valabile la data depunerii ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul sau Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificate conform cu originalul, in traducere autentificata, valabile la data depunerii ofertei aferenta procedurii (in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privinddispozitivelemedicale.)
Cerinta nr.1
Ofertantulva face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Nota privind modul de prezentare a ofertei: Ofertele vor fi depuse in SEAP, cu semnatura electronica, in conf. cu prevederile art.17 alin.3 din HG NR.1660/2006 modificata si completata, coroborat cu art.61 alin.3 din OUG NR.34/2006 modificata si completata. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP, cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din HG 1660/2006. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postat in SEAP cu sematura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Coltea
Adresa postala: B-dul I.C.Bratianu, nr.1, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Tel. +40 123874118, Email: [email protected], Fax: +40 123874123, Adresa internet (URL): www.coltea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer