Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale sanitare


Anunt de participare numarul 141084/12.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA VISKY, Tel. +40 254712966, Email: [email protected], Fax: +40 254712966, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Municipal"DR.Alexandru Simionescu"Hunedoara str.Victorie nr.14
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 433.95 si 900, 542.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valoarea estimata fara tva a acordului : min. 40433.95lei - max.900542.8lei;Cantitatea minima estimata este pentru o perioada de 1luna .Incheierea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nr.lotDenumire produs
1 FESI GIPSATE 10cm/2, 7m
1 FESI GIPSATE 15cm/2, 7m
1 FESI GIPSATE 20cm/2, 7m
2 Vacutainer biochimie : steril, cu activator de coagulare, capac rosu, 6ml, 2 Vacutainer hemograma: steril, anticoagulant K3 EDTA 3.6mg, CAPAC MOV, 2ml.
2 Vacutainer coagulare: steril, anticoagulant citrat de sodiu, capac albastru, 4.5ml.2 Vacutainer VSH : anticoagulant citrat de sodiu 0.4ml, capac negru, volum 1.6ml.
2 Ace duble pentrurecoltare: nr.21G x11/2 -0.8x40mm
2 Holderul : este parte componenta a sistemului de recoltare a sangelui in eprubete vidate-vacutainere.3 TUBURI EPENDORF
3 VARFURI ALBASTRE
3 VARFURI GALBENE
4 COPRORECOLTOR
4 RECOLTOR SPUTA
4 CUTII PETRI
5 Seringa pentru pompe 50 ml cu ac6 SISTEM ADAPTARE pentru flacon si easy bagpentru POMPA de nutritie APLIX
7 Cateter venos central dublu lumen
8 Pipe guedel9 SONDA NAZOINTESTINALA
10 SONDA TRANSNAZALA
11 SONDE YANKAUER
12 Sonda endotraheala preformata cu balon
13 Canula traheostomie nr.5, 6, 7, 8, 9
14 Filtru antibacterian si antiviral
15 Branule cu valva :16G, 18G, 20G, 22G15 Branule cu valva :24G;26G
16 ROBINET CU TREI CAI17 PUNGI URINA ADULTI: 2000 ML, punga din PVC medical, gradata cu supapa si evacuare;17 PUNGI URINA COPII: sterile, 100 ml, cu adeziv, ambalate individual;18 PUNGI BIOPSIE
19 LAME BISTURIU
20 LAME pentru electrodermatom zimmer
21 LAME MICROTOM DURA-EDGE - P
22 LAMELEMICROSCOP , 24x60 mm22 LAMELEMICROSCOP , 24x24 mm23 LAME MICROSCOP 76x26x1 mm,
24 CLIPURILARGE, 25 TUB DREN
26 Set cateter hemodializa cu lumen dublu27 Kit nebulizare adult/COPII
28 SERINGA DE 2 ML
28SERINGA DE 20 CU AC
28 Ace hipodermice oftalmologie sterilede unica utilizare25G X 5/8; 0, 5 X 16 mm marcaj CE
28 Ace seringa hipodermice sterile de unica utilizare22 G X 1 ½ ?0, 7 X 40 mm marcaj CE
28 Ace seringa hipodermice sterile de unica utilizare21 G X 1 ½ ?0, 8 X 40 mm marcaj CE
28 Ace recoltare hipodermice sterile de unica utilizare18 G X 1 ½ ?1, 2 X 40 mm marcaj CE
28 Ace recoltare hipodermice sterilede unica utilizare20 G X 1 ½ ?0, 9 X 40 mm marcaj CE
29 Ace de unica folosinta pentru flebotomie si recoltare sange 20G, 0.9*70mm
30 MANUSI CHIRURGICALE
31 MANUSI EXAMINARE32 SONDA ENDOTRAHEALA
32 SONDA ALIMENTATIE32 SONDA ASPIRATIE
32 SONDA DUODENALA
32 SONDA FOLEY 2 CAI
32 SONDA NAZALA32 SONDA TIEMAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141113-4-Bandaje (Rev.2)
33141240-4-Accesorii pentru cateter (Rev.2)
33141300-3-Dispozitive de punctie venoasa si de prelevare de sange (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot1 FESI GIPSATE 10cm/2, 7m: buc-cont (min.200-max.600)-( min.200-max.4800)acord
lot1 FESI GIPSATE 15cm/2, 7m: buc-cont (min.200-max.600)-( min.200-max.4800)acord
lot1 FESI GIPSATE 20cm/2, 7m: buc-cont (min.100-max.300)-( min.100-max.2400)acord
lot2 Vacutainer biochimiebuc-cont (min.5500-max.16500)-( min.5500-max.132000)acord
lot2 Vacutainer hemogramabuc-cont(min.4500-max.13500)-( min.4500-max.108000)acord
lot2 Vacutainer coagularebuc-cont (min.2000 -max.6000 )-( min.2000-max.48000)acord
lot2 Vacutainer VSHbuc-cont (min.2500-max.7500)-( min.2500-max.60000)acord
lot2 Ace dublebuc-cont (min.4600 -max.13800)-( min.4600-max.110400)acord
lot2 Holderulbuc-cont (min.125-max.375 )-( min.125-max.3000)acord
lot3 TUBURI EPENDORFbuc-cont (min.1000-max.3000))-( min.1000-max.2000)acord
lot3 VARFURI ALBASTREbuc-cont (min.2000-max.6000) )-( min.2000-max.4000)acord
lot3 VARFURI GALBENEbuc-cont (min.2000-max.6000))-( min.2000-max.48000)acord
lot4 COPRORECOLTOR: buc-cont (min.500-max.1500 )-( min.500-max.12000)acord
lot4 RECOLTOR SPUTA: buc-cont(min.1000-max.3000)-( min.1000-max.24000)acord
lot4 CUTII PETRI: buc-cont (min.700-max.2100)-( min.700-max.16800)acord
lot5 Seringa pt pompe 50 ml cu acbuc-cont(min.1000-max.3000)-( min.1000-max.24000)acord
lot6 SISTEM ADAPTAREbuc-cont(min.15-max. 45)-( min. 15 -max. 360)acord
lot7 Cateter venos centralbuc-cont(min.36-max. 108)-( min.36-max.864)acord
lot8 Pipe guedelbuc-cont(min.150-max.450)-( min.150-max. 3600)acord
lot9 SONDA NAZOINTESTINALA buc-cont(min.13-max. 1)-( min.1-max.24)acord
lot10 SONDA TRANSNAZALAbuc-cont(min.1-max. 3)-( min. 1-max.24)acord
lot11 SONDE YANKAUERbuc-cont(min.30-max. 90)-( min. 30-max.720)acord
lot12 Sonda endo.preform.cu balon buc-cont(min.6-max. 18)-( min. 6-max.144)acord
lot13 Canula traheostomiebuc-cont(min.5-max. 15)-( min. 5-max.120)acord
lot14 Filtru antibac.si antiviralbuc-cont(min.100-max.300)-( min.100-max. 2400)acord
lot15 Branule cu valvabuc-cont(min.3500-max.10500)-( min.3500-max.84000)acord
lot15 Branule cu valva24G;26G buc-cont(min.50-max150)-( min. 50-max.1200)acord
lot16 ROBINET CU TREI CAIbuc-cont(min.300-max.900)-( min.300-max. 7200)acord
lot17 PUNGI URINA ADULTIbuc-cont(min.700-max.2100)-( min.700-max.16800)acord
lot17 PUNGI URINA COPIIbuc-cont(min.100-max.300)-( min.100-max. 2400)acord
lot18 PUNGI BIOPSIE: pac./1000-cont(min.1-max. 1)-( min. 1-max.2)acord
lot19 LAME BISTURIU: buc-cont(min.1200-max.3600)-( min.1200-max.28800)acord
lot20 LAME electrodermatom zimmer buc-cont(min.10-max. 30)-( min. 10-max.20)acord
lot21 LAME MICROTOM DURA-EDGEcut./50buc-cont(min.3-max.3)-( min. 3-max.6)acord
lot22 LAMELEMICROSCOP , 24x60 mmbuc-cont(min.500-max.1500)-( min.500-max.12000)acord
lot22 LAMELEMICROSCOP , 24x24 mmbuc-cont(min.250-max.750)-( min.250-max. 6000)acord
lot23 LAME MICROSCOP 76x26x1 mm, buc-cont(min.500-max.1500)-( min.500-max.12000)acord
lot24 CLIPURILARGE, cut./120buc-cont(min.1-max.3)-( min.1-max.24)acord
lot25 TUB DREN: metru-cont(min.100-max.300)-( min.100-max.2400)acord
lot26 Set cateter hemodializabuc-cont(min.2-max.6)-( min. 2-max.48)acord
lot27 Kit nebulizare adult/COPII buc-cont(min.60-max. 180)-( min.60-max. 1440)acord
lot28 SERINGA DE 2 MLbuc-cont(min.6500-max.19500)-( min.6500-max.156000)acord
LOT28SERINGA 20MLbuc-cont(min.12500-max.37500)-( min.12500-max.300000)acor
lot28 Ace 25G X 5/8; 0, 5 X 16 mmbuc-cont(min.1000-max.3000)-( min.1000-max.24000)acord
lot28 Ace 22 G X 1 ½ ?0, 7 X 40 mmbuc-cont(min.500-max.1500)-( min.500-max.12000)acord
lot28 Ace 21 G X 1 ½ ?0, 8 X 40 mmbuc-cont(min.5000-max.15000)-( min.5000-max.120000)acord
lot28 Ace 20 G X 1 ½ ?0, 9 X 40 mmbuc-cont(min.500-max.1500)-( min.500-max.12000)acord
lot28 Ace 18 G X 1 ½ ?1, 2 X 40 mmbuc-cont(min.5000-max.15000)-( min.5000-max.120000)acord
lot29 Ace 20G, 0.9*70mm flebot. buc-cont(min.600-max.1800)-( min.600-max.14400)acord
lot30 MANUSI CHIRURGICALEpereche-cont(min.6000-max.18000)-( min.6000 -max.144000)acord
lot31 MANUSI EXAMINAREbuc-cont(min.7500-max.22500)-( min.7500-max.180000)acord
lot32 SONDA ENDOTRAHEALA: buc-cont(min.200-max.600)-( min.200-max. 4800)acord
lot32 SONDA ALIMENTATIEbuc-cont(min.200-max.600)-( min.200-max. 4800)acord
lot32 SONDA ASPIRATIE: buc-cont(min.200-max.600)-( min.200-max. 4800)acord
lot32 SONDA DUODENALA: buc-cont(min.200-max.600)-( min.200-max. 4800)acord
lot32 SONDA FOLEY 2 CAI: buc-cont(min.400-max.1200)-( min.400-max.9600)acord
lot32 SONDA NAZALAbuc-cont(min.300-max.900)-(min.300-max.7200)acord
lot32 SONDA TIEMAN: buc-cont(min50-max150)-( min50-max.1200)acord
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 433.95 si 900, 542.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieriaautoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de: lot1-: 196.8lei, lot2:1239.06lei, lot3:12.68lei, lot4 -180.24lei;lot5-993.6lei;lot6-59.04lei;lot7-1157.76lei;lot8-39.6lei;lot9-12.72lei;lot10-80.16lei;lot11-21.16lei;lot12-24.48lei;lot13-144lei;lot14-120lei;lot15-461.88lei;lot16-64.08lei;lot17-376.8lei;lot18-23.4lei;lot19-48.96lei;lot20-20lei;lot21-18lei;lot22-23.4lei;lot23-20.4lei;lot24-194.16lei;lot25-60lei;lot26-57.6lei;lot27-115.2lei;lot28-1184.4lei;lot29-37.44lei;lot30-1152lei;lot31-396lei;lot32-470.4lei;lot4:1440lei, lot5:480lei, lot6:528lei, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugatare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea-;Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cuFormularul nr. 3 se va completa inclusiv de catre tertul sustinator daca este cazul; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-FORMULAR 4 se va completa inclusiv de tertul sustinator daca este cazul. Declaratia privind eligibilitatea si declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 nu se prezinta de catre subcontractant.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG34/2006 siarticolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: ordonator principal de credite primar Arion Viorel, Dr. Bende Barna Gavril -manager; Dr. Finan-contabil ? Ec. Jitariu Mihaela; Dir.Medical Ilca Ioan , Av.Guga Andrei;Sef birou achiz. ? Ec. Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae; ec.Voinia, Gabriela birou achizitii, completare formular 8se va completa atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 6 se va completa atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator;Documentele vor fi prezentate in original cf.prev.art.5, alin.3 din ord509/2011 ;
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale copie semnata si stampilata conform cu originalul. Certificat constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata ; Informatii generale?Formularul 2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se vor prezenta mostre pana la data limita de depunere a ofertelor in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei.Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In aceasta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore). La momentul finalizarii Licitatiei Electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.In cazul in care ofertantul declarat Admis , si care este inregistrat in SEAP, nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv (PRETUL) , la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2013 10:00
Locul: Amfiteatru - Spital Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: ianuarie 2015
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate de pret la incheierea fazei finale electronice, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii pentru ofertele clasate pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la ART. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal"Dr.Alexandru Simionescu - of.juridic
Adresa postala: str.Victoriei nr.14, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Tel. +40 254712966, Fax: +40 254712966, Adresa internet (URL): www.spitalul-mun-hunedoara.info
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer