Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MAteriale sanitare


Anunt de participare numarul 148097/22.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani
Adresa postala: str. Marchian nr.11, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Fetchi, Tel. +40 231517150, Email: [email protected], Fax: +40 231517780, Adresa internet (URL): www.spitjudbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MAteriale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul JUdetean de Urgenta Mavromati , strada Marchian nr. 11, Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 821, 631.2 si 3, 286, 524.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea ctr. ce vor fi atribuite: Atribuirea ctr.subs. ac. cadru se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a ac. cadru, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate - trimestrial: minim 2 ctr. subs/an - maxim 8 ctr. subs/an; val. min. estimata ctr. Subs. - 410, 815.60 lei / val. max. estimata ctr. subs. - 1, 643, 262.40 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare pentru dializa, fire pentru sutura, tifon medical, seringi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33141114-2-Tifon medical (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate ale acordului cadru sunt cuprinse in anexa B, atasata prezentei FDA. Valoarea minima estimata a acordului cadru: 821631.20 lei fara TVA; valoarea maxima estimata a acordului cadru: 3286524.80 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 821, 631.2 si 3, 286, 524.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pentru fiecare lot in parte, in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA a acordului cadru, sumele fiind specificate in Lista anexa la Caietul de sarcini, precum si in anexa B din prezenta documentie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Mod de constituire: 1.Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ? conform Formular 7. 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani;3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Dovada garantiei de participare se va face prin postarea acesteia in copie scanata in SEAP, precum si transmiterea in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta, este cea din ziua publicarii anuntului de participare, cursul oficial transmis de BNR .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 1
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2:
> Se solicita: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat; Din certificate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile;
> In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - Completare Formular 3
4. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4
> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica:
Viorel Iliuta, Damian Gheorghe, Nitu Victor, Buchir Lucian, Nita Luminita, Buchi Mihaela, Oana Gortan, Hutanu Dorel, Bucsa Georgiana, Poclid Gabriela, Ilas Ioan, Temciuc Florin.
5. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie .
Conform art. 5 alin. 3 din Ordinul ANRMAP 509/2011 ?Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?. Celelalte documente solicitate se pot prezenta in oricare dintre formele: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC- in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat in copie" conform cu originalul"
2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 6 - declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea la sediul autoritatii contractante de mostre. Cel tarziu pana la data limita pentru depunerea ofertei (data mentionata in Invitatia de participare publicata in SEAP), toti ofertantii vor trimite mostrele produselor la sediul autoritatii contractante ? Botosani, Spitalul Judetean de Urgenta ?Mavromati?, strada Marchian nr. 11, Serviciul de Achizitii Publice si Aprovizionare. - Mostrele vor fi prezentate in ambalajele originale (fara ca acestea sa fie distruse, rupte, desigilate, etc.). Mostrele vor fi depuse cu titlu gratuit si se utilizeaza la verificarea conformitatii propunerii tehnice cu cerintele minime solicitate prin caietul de sarcini; mostrele depuse de catre ofertantul declarat castigator vor fi pastrate la sediul autoritatii contractante ca etalon; cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A. PRECIZARI PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE: - atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru si de existenta creditelor bugetare aprobate; - autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. - atribuirea contractelor se va face trimestrial, minim 2 contract subsecvent / an; maxim 8 contracte subsecvente / an. B. AJUSTAREA PRETULUI CONTRACTULUI Formula de calcul pentru actualizarea valorilor produselor utilizand Indicele Preturilor de Consum (IPC) pentru marfuri nonalimentare: A= Suma initiala de actualizat * IPC / 100, unde: A= valoarea actualizata IPC= indicele preturilor de consum pentru marfuri nonalimentare, calculat de Institutul National de Statistica (www.INSSE.ro) Suma initiala de actualizat= pretul unitar prevazut in acordul cadru Nu se accepta ajustarea pretului in timpul derularii contractului subsecvent. C. OFERTELE CLASATE PE LOCUL I CU PRETURI EGALE - pentru departajare se ca solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP.D. DURATA ACORDULUI CADRU - Acordul cadru poate inceta si in urmatoarele cazuri: - prin ajungerea la termen;
- prin acordul de vointa al partilor ;
- prin rezilierea de catre o parte ca urmare a neindeplinirii sau indeplinirii in mod necorespunzator a obligatiilor asumate prin prezentul acord ? cadru, de catre cealalta parte, cu notificare prealabila de 5 zile a partii in culpa;
- prin rezilierea de catre autoritatea contractanta ca urmare a licitatiilor desfasurate, la nivel national, de catre Ministerul Sanatatii pentru produsele care fac obiectul prezentului acord cadru. In acest sens se va transmite o notificare catre semnatarii acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati
Adresa postala: Str.Marchian nr.11, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Tel. +40 231518812, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 231517780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2013 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer