Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 14445/17.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: MARIA SERBAN, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA/SPITAL PUBLIC
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CL. DE URG. SF. PANTELIMON, MAGAZIA DE MATERIALE SANITARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE PULBERE MICROBIANA POLIZAHARIDICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24431600-0 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PULBERE MICROBIANA POLIZAHARIDICA=400 CUTII
Valoarea estimata fara TVA: 601, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACTUL VA FI VALABIL PANA LA 31-12-2007, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE CU 4 LUNI
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 10 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 6012 RON, SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC DE ASIG. DE SANATATE-CASA DE ASIG. DE SANATATE A MUNIC. BUCURESTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA SI PREZENTAREA CONTRACTULUI DE ASOCIERE SEMNAT DE AMBELE PARTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, CERTIFICATE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LA CONSILIILE LOCALE SI LA BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI , IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C, IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATA, AUTORIZATIE DE COMERCIALIZARE DE LA PRODUCATOR, AVIZ DE FUNCTIONARE DE LA M.S.F.CERTIFICAT DE INREGISTRARE A DISPOZITIVELOR MEDICALE, DOCUMENTE DE CONFORMITATE A CALITATII CU UNUL DIN STANDARDELE ;UNI, ISO, EN, /ALTE DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SITUATIA EC.-FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI;BILANTUL CONTABIL LA 31-12-2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CAPAC. TEHNICA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU DE PERSONAL ANUAL SI AL CADRELOR DE CONDUCERE ASIGURAREA CU ECHIPAMENT, UTILAJE.MIJLOACE FIXE, PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2007 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON , BIROU ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL -sectia contencios administrativ si fiscal, pentru sect.2,
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECT.4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE AL CONTESTATIILOR ESTE DE CEL MULT 10 ZILE , IAR PUNCTUL DE VEDERE AL AUTORITATII CONTRACTANTE TREBUIE TRANSMIS ATAT OPERATORULUI ECONOMIC CAT SI CONSILIULUI IN TERMEN DE 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URG. SF. PANTELIMON , .OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SOS.PANTELIMON NR 340-3420, SECT.2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021659, Romania, Tel.021/2554090, Fax: 021/2554025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2007 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer