Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE (APROVIZIONATE PRIN FARMACIE)
Anunt de participare numarul 14943/17.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: MARIA SERBAN, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA/SPITAL PUBLIC
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE (APROVIZIONATE PRIN FARMACIE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URG.SF. PANTELIMON, SOS PANTELIMON NR.340-342, SECT.2 BUC, FARMACIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE;PANSAMENTE, BANDAJE, TIFON , VATA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141100-1 - Pansamente; cleme, suturi, ligaturi (Rev.1)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.1)
33141114-2-Tifon medical (Rev.1)
33141115-9-Vata medicala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MATERIALE SANITARE APROVIZIONATE PRIN FARMACIE;BANDA ADEZIVA;COMPRESE NESTERILE;FESI;TIFON;VATA MEDICINALA.
Valoarea estimata fara TVA: 106, 871.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACTUL ESTE VALABIL PANA LA 31-12-2007, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE CU 4 LUNI.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 10 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA BANCARA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 1068.71 RON;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE-CASA DE ASIGURARI DE SANATATE A MUNIC. BUC.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, SI PREZENTAREA CONTRACTULUI DE ASOCIERE SEMNAT DE AMBELE PARTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;CERTIFICATE PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE LOCALE SI LA BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI;CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE R.COM.;AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATA A PRODUSULUII, ELIBERATA DE AG.NAT.A MEDICAMENTULUI;AUTORIZATIE DE COMERCIALIZARE DE LA PRODUCATOR;AVIZ DE FUNCTIONARE ELIBERAT DE M.S.F;CERTIFICAT DE INREGISTRARE A DISPOZIT. MEDICALE;DOCUMENTE CARE SA ATESTE CALITATEA IN CONF. CU UNUL DIN STANDARDELE ;UNI;ISO;EN
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONO.-FINANCIARA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI; BILANT CONTABIL 31-12-2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI;DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE;ASIGURAREA DE ECHIPAMENT, UTILAJE, MIJLOACE FIXE, PENTRU INDEPLINIREA CORESP.A CONTRACTULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL -sectia de contencios administrativ si fiscal de pe langa sect.2
Adresa postala: splaiul independentei nr 5 sect.4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE AL CONTESTATIILOR ESTE DE CEL MULT 10 ZILE; PUNCTUL DE VEDERE AL AUTORITATII CONTRACTANTE ASUPRA CONTESTATIILOR TREBUIE TRANMIS ATAT OPERAT.EC. CAT SI CONSILIULUI IN TERMEN DE 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALIL CLINIC DE URG. SF.PANTELIMON
Adresa postala: SOS PANTELIMON NR.340-342, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021659, Romania, Tel.021/2554090, Fax: 021/2554025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2007 12:56