Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE A.T.I.


Anunt de participare numarul 137889/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Nica, Tel. +40 213193072, Email: [email protected], Fax: +40 213193072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE A.T.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central ?Dr. Carol Davila? - servicul farmacie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 446, 332 si 2, 892, 658RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia contracte subsecvente in functie de punerea la dispozitie a fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE A.T.I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33170000-2 - Anestezie si reanimare (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141320-9-Ace medicale (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
33194000-6-Aparate si instrumente pentru transfuzie si pentru perfuzie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXE B - LISTA LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 446, 332 si 2, 892, 658RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie, conf art.86 alin.(1)din H.G nr 925/2006. Ptr IMM poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea solicitata Dovada constituirii va fi insotita obligatoriu de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conditiile art 87 din HG 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului garantia de participare in conditiile art 278/1 alin (1).In cazul in care se constituie prin SGB - formularul F10, pentru virament bancar contul este RO77TREZ7015005XXX000171 deschis la Trez sect 1, a Mun Bucuresti. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar de part in cuantumul, forma si avand perioada de valab solicitate in doc de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare ? asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea -Prezentarea Formularului F.1. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. - Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
ATENTIE:
- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
-Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010 - Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 prezentata conform OrdinuluiANRMAP nr.170 din 7 mai 2012 - Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Reprezentantul autoritatii contractante este domnul Ranetti Aurelian Emil.Persoana care semneaza bugetul domnul Catalin Zisu.
Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: director medical Ene Laurentiu , director financiar-contabil Dumitrescu Gheorghe, Director administrativ ? Ion Grigore, consilier juridic Boboc Daniela, Bacioi Florin, Georgeta Nica, Anghelescu Andreea, Popa Cornelia, Ciocirlan Mihaela, Preda Luminita, Robert Radu.
-Declaratia de participare la procedura - Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
-Informatii privind asocierea -Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
- faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
-Acord de subcontractare -Prezentarea Formularului F.6. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.
Nota:
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011.
-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului- Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate producerea / furnizarea/ comercializarea produselor fac obiectul procedurii de achizitie.
-Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit -Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand inobiectul de activitate furnizarea produselorcare sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul
Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe propria raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
Nota:
Certificatele de mai sus trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor.
Vor fi acceptati si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca se va primi certificarea.
Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor (sau echivalentului) solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/UMb) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA2) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA3) Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: NU4) Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU5) Se va utiliza pasul de licitatie: NUc) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei a 2-a a licitatiei electronice;
- numarul de runde electronice: 2- licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare;
- durata rundei este de 1 zi;
- intervalul dintre runde este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A21932/04.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2012 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Amfiteatrul din Ambulatoriu de Specilitate, etaj 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de catre operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta poate fi retr si modif numai cu resp datei limite de dep a ofertei.Ofert nu are dreptul de a retrage sau modif oferta dupa exp datei limita pt ofertelor, sub sanct excluderii acestuia de la procedura pt. atrib ctr si a pierderii garantie pt part.Ofertele sunt decl intarziate si respinse in sed de deschidere daca sunt dep dupa data si ora limita de dep a ofertei.La sed de desc pot partici si repr op economici cu imput din partea S.C pe care o repr si copie dupa actul de identitate.Nota Conf prev art.11 alin 4si5 din HG nr.925/2006 pt dem indepl criteriilor de calificare, of are dreptul de a prezenta initial doar o decl pe propria raspundere, semnata de repr sau legal, prin care confirma ca indepl cerintele de calific astfel cum au fost solicit in doc de atrib.Decl va fi insotita de o anexa in care of trebuie sa ment succint, dar precis, modul concret de indepl a resp cerinte ? inclusiv, daca au fost solicit, div val, cant sau altele asemenea.Of are oblig de a prez/compl certif/doc edific care prob/conf indepl cerintelor de calific atunci cand primeste din partea A.C o solicit in termenul prev in resp solicit.Modul de departaj a of cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admis cu preturi unit egale la ofertantii clasati pe locul I, dupa organiz etapei finale de L.E, se va solicita o noua prop finan in plic inchis, caz in care ctr va fi atribuit ofertantului a carui noua prop finan are pretul cel mai scazut.Noua prop finan se va dep laC.D.C(regist unit), cladirea Comandamentului etaj1.Datele de dep ale prop financiare si ale sed de deschidere ale acestora se vor com in solicit transmisa de catre A.C.Daca si dupa sed de reofert de la sf L.E utilizata ca faza fin a procedurii de atrib, doua sau mai multe oferte prez egal de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castig oferta a carei pret de pornire a fost cel mai mic.Castig va fi desemnat prin aplicarea crit de atrib stabilit in proced pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante ? Oficiul Contencios (Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel. +40 213195839, Fax: +40 213193072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer