Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale sanitare ATI


Anunt de participare numarul 141026/12.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA
Adresa postala: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 212223755, In atentia: Mihalache ioana, Email: [email protected], Fax: +40 212223755, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale sanitare ATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 447, 540 si 1, 777, 920RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordurilorcadru autoritatea contractanta va incheia estimativ 24 contracte subsecvente in functie de necesitatilesi fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de materiale sanitare ATI cu incheiere acord cadru cu un singur operator economic pe toate produsele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33170000-2 - Anestezie si reanimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 447, 540 si 1, 777, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine este de 1% in conformitate cu art art 43 indice 1din OUG34/2006, se regasesc in anexa B.In cazul depuneri ofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a depus garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare conf art 86 din HG 925/2006.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art. 16 din Legea 346/2004 ). Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie conf art 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea ( datata, semnata, stampilata ). Se completeaza Formularul nr 1.2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ( datata, semnata, stampilata ). Se completeaza Formularul nr 2.Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/ tert sustinator.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf OAP314/2010. Se completeaza Formularul nr 3.4. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69`1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( datata, semnata, stampilata ). Se completeaza Formularul nr 4.Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/ tert sustinator, daca este cazul.
Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- Manager ? Cercet Univ Stiintific Gr I Dr. Narcis Copca ;
- Director Fin-Ctb ? Ec. Octavia Ene;
- Consilier Juridic ? C.J. Adriana Nita;
Membrii comisiei de evaluare :
- Director Medical ? Dr. Adrian Hanna ? presedinte comisie
- Compartiment Achizitii ? Ref.Mihalache Ioana
- Compartiment Achizitii ? Ec. Velicu Florina
-Compartiment Contabilitate ? Ctb. Pavel Elena
Membrii de rezerva a comisiei de evaluare :
- Sef Compartiment RUNOS ? Ref. Daniela Neamtu- Compartiment RUNOS ? Ctb. Marilena Gebaila
- Asistent Medical ? Daniela Teodorof.
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exogibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezindent ) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Documentele se vor prezenta copie conform cu originalul.? Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat.? Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industie Nationala sau teritoriala, in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei. Pentru persoanele juridice/ fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare, traduse si legalizate, ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la informatiile cuprinse in certificatul constatator.2.Aviz de functionare, emis de M.S.P (incl.anexa)-valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala sau pe domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Prezentarea de mostre este obligatorie.
Mostrele vor fi prezentate pentru fiecare produs din caietul de sarcini. Mostrele se ambaleaza individual, ambalajul exterior va fi inscriptionat cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, pozitia din caietului de sarcini si denumirea produsului cu specificatia : A nu se deschide pana la data de ?...? ora ?...?. (Este specificata in anuntul de participare pentru deschiderea ofertelor). Mostrele vor fi insotite de un opis care sa contina toate produsele ofertate pastrandu-se ordinea numerotarii din caietul de sarcini. Depunerea mostrelor este obligatorie pentru fiecare produs din caietul de sarcini. Mostrele se pezinta cu titlul gratuit.
Certificare SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic "Sfanta Maria"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, ofertantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
departajarea ofertelor plasate pe primul loc cu preturi egale se va face prin solicitarea unei reofertari in plic inchis. clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta conf art 2562 alin2 din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al Spitalului Clinic : Sfanta Maria"
Adresa postala: Bd-ul Ion Mihalache nr 37-39, sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212223755, Fax: +40 212223755
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer