Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale sanitare; Comprese 40/40 x100; Comprese sterile 10/10;10/20,Compresa sterila pentru arsi 20/20;10/10,Compresa sterila 10/8


Anunt de participare numarul 77023/11.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Materiale sanitare; Comprese 40/40 x100; Comprese sterile 10/10;10/20, Compresa sterila pentru arsi 20/20;10/10, Compresa sterila 10/8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 380 si 434, 300RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Comprese 40/40 x100; Comprese sterile 10/10;10/20, Compresa sterila pentru arsi 20/20;10/10, Compresa sterila 10/8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141118-0 - Comprese de tifon (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Comprese 40/40 x100; Comprese sterile 10/10;10/20, Compresa sterila pentru arsi 20/20;10/10, Compresa sterila 10/8
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 380 si 434, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru Lot 1 -3900 lei;Lot 2 -120 lei; Lot 3 - 60 lei;Lot 4 -270 lei;Lot 5- 20 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat di Fondul Asigurarilor de Sanatate iar plata facturilor se va face co OP la data receptionarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pina la incheierea contractului daca oferta comuna este declarata cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Decl.eligibil.-Formularul A din sectiunea formulare -original.2-Decl. neincadrarea in sit. prevazute la art.181-Formularu B din sectiunea formulare - original.3- Certif. de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre Bugetele Asigurarilor Sociale de Stat(sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFP si CFS - copie.4- Certif.privind plata taxelor si impoz. locale-eliberat de Primaria Locala - copie. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre Bugetul de Stat sau catre Bugetul Local vor fi respinse.Ptr. Pers. jur. romane: -Certif.constatator in orig.sau copie legal.emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre ORC de pe linga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ;
-domeniul de activ. al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societ. se afla in incapacitate de plata.Ptr.P.F. romane;
- autorizatia de functionare (sau orice alt document edificato) (in copie legalizata sau copie).Ptr. PJ/PF staine;
- doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoane juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(docum.se va prezenta in copie legalizata sau copie anexandu-se si traducerea autorizata )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant Contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente -copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani in original.
b. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;Aviz de functionare eliberat de MS in copie
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de MS sau decl.de conformitate conform marcajului CE(traducere autorizata.
C-MOSTRE PTR.TOATE PACH. OFERTATE PINA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.(NEPREZENTAREA DE MOSTRE SI NEINCADRAREA IN DESCRIEREA DIN C.S. VA DUCE LA DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.E-Autoriz.de livrare-in copie.form.B3.D-Certif.ISO 9001/2000 la producator si distrib.sau echivalent.Nu se accepta Scietati in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2009 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU -CAMERA RAPORT GARDA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care-si exprima scris optiunea de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: PLOIESTI; STR. EMIL ZOLLA;NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 130084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, nr.2 Bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238720223, Fax: 0238720223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2009 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer