Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT


Anunt de participare numarul 134533/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Tutu, Tel. +40 213347350, Email: [email protected], Fax: +40 213347350, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR - ARSENI SOS. BERCENI , NR.10-12, SECTOR 4, BUCURESTI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 218, 441.8 si 6, 173, 447.38RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile Autoritatii Contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MATERIALE SANITARE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 218, 441.8 si 6, 173, 447.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare reprezinta 1% din valoarea estimata maxima si se regaseste Anexatin Caietul de sarcini(in tabel excel) si se constituie astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia2. Oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participareeste de 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va retine contestatoruluio suma din garantia de participare, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน lit.a) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC. Cuantumul garantiei de buna executie al contractului este de 5% din valoarea contractului subsecventModul de constituire a garantiei de buna executie se va realiza astfel: a) de comun acord, prin retineri succesive lunar, din plata cuvenita pentru facturile curente lacontractsaub) scrisoare de garantie bancara in cuantum de 5 % din valoarea contractului( se regaseste si in Caietul de sarcini)- Formularul nr.7(constituita dupa semnarea contractuluic)la casieria spitalului numerard) Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare-Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitateaconform Formularuluinr. 2 din SectiuneaFormulare
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare-Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment conform Formularuluinr. 3 din SectiuneaFormulare
3.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/ Tertul sustinator conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare- completarea conform Formularuluinr. 3bisdin sectiunea III Formulare4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Formularuluinr. 4 din SectiuneaFormulare
5.Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) - Certificatde atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale Bugetului general consolidat al statului- se va prezenta copie semnata, stampilata ?conform cu originalul?
Certificatul trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE A PRIMARIEI -se va prezenta copie semnata, stampilata ?conform cu originalul?
Certificatul trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7.Certificat constator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului - se va prezenta original, copie legalizata saucopie semnata, stampilata ?conform cu originalul?
Persoane cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr Anca Buliman- Manager, Ec. Rosoi Marian- Director Financiar contabil, Ing Roxana Nicolescu-Sef Serviciu Achizitii Publice Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, pe numele ofertantului, valabil la data depunerii ofertelor - se va prezenta copie semnata, stampilata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Niveluri specifice minime necesare:
1. Mostre pentru fiecare produsdin lotul ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la valoarea maxima cea mai scazuta/lot.Numarul de runde :1 Durata runda: o zi In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 13:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR-ARSENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATII LEGALI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform Art. 255-(1), si Art. 256 - (1), ^(2), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 10 zile de la data luarii la cunostinta,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni
Adresa postala: SOS. BERCENI , NR.10-12, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041915, Romania, Tel. +40 213347350, Fax: +40 213347350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer