Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - materiale sanitare, consumabile dializa si dezinfectanti aparatura hemodializa necesre derularii Programului national Tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica


Anunt de participare numarul 95482/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel.0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
materiale sanitare, consumabile dializa si dezinfectanti aparatura hemodializa necesre derularii Programului national Tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea de materiale sanitare, consumabile dializa si dezinfectanti aparatura hemodializa necesre derularii Programului nationalTratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
24455000-8-Dezinfectanti (Rev.2)
33141300-3-Dispozitive de punctie venoasa si de prelevare de sange (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Cantitatile (cu aproximatie) de produse, pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in CAIETUL DE SARCINI care face parte dindocumntatia de atribuire;
Valoarea estimata fara TVA: 364, 151.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip. valoarea publicata pentru fiecare lot in anunt;Garantia de buna executie a contr. in procent de 7% din valoarea contr. fara TVA; achitab. cont RO41TREZ3685005XXX000028;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse financiare alocate de CAS pt PN tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica; Plata: in termen de 180 de zile de la emiterea facturii de catre furnizor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, asociere legalizata cf. O.U.G.34/2006;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire ;
-Ofertantul va depune o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire ;
-Ofertantul va depune cel mai tarziu pana la data adoptarii deciziei de atribuire a contractului de catre autoritatea contractanta, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip in original sau copie legalizata, eliberate de autoritatile competentedin tara in care ofertantul este rezident); In cazul in care nu vi s-au eliberat aceste documente pana la data licitatiei, veti depune dovada formularii cererii dumneavoastra in acest sens, catre institutiile competente
-Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului formular tip in original sau copie legalizata;
Persoane juridice straine:
-Ofertantul va depune o copie a documentulor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In scopul demonstrarii capacitatiieconomice si financiare operatorul economic va prezenta: o copie a ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente din 2009 precum si o copie a ultimei balante de verificare din 2009 sau 2010;
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade, livrare, beneficiari;
-Ofertantul va prezenta cel putin doua referinte din partea altor beneficiari care sa precizeze modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs o autorizatie de distributie a produsului emisa de producator/ reprezentanta/ distribuitor dedicat privind comercializarea acestora in Romania.
Documente necesare doar pentru produsele din loturile1;2;4;5;6;7;8;9;10;16;17:18;19;20;21;
-Ofertantul va depune pentru produsul ofertat, certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE;
-Ofertantul va prezenta avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii.
Documente necesare doar pentru produsele din lotul 15:
-Ofertatul va prezenta copie a Autorizatiei de punere pe piata emisade Agentia Nationala a Medicamentului, pentru fiecare produs pentru care depune oferta;
-Ofertantul care nu este si producator al produsului ofertat va prezenta si o copie aautorizatiei pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii;
-Ofertantul care este producator va prezentasi o autorizatie de fabricatie, in copie legalizata, emisa de Agentia Nationala a Medicamentului;Documente necesare doar pentru produsele din loturile 3;11;12;13:14;
Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs ofertat
-Copie legalizata dupa avizul sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii;
-Copie dupa referatul de evaluare eliberat de Ministerul Sanatatii;
- Fisa tehnica de securitate a produsului intocmita conform O.U.G.200/2000 privind clasificarea, etichetarea si ambalarea substantelorsi preparatelor chimice periculoase;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de opertorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
dreptul de a prelungi cu 2 luni valabilitatea contractului de la data expirarii;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
"Curtea de Apel"-art.286(+art.266)/OUG34
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu, nr.1 , jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/8810293, Fax: 0258/8810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel.0254/541432, Fax: 0254/543611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer