Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE CONSUMABILE, MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 2, MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 3


Anunt de intentie numarul 14722/07.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Lorena Toader, Tel.311.89.70, Email: [email protected], Fax: 319.30.72
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE CONSUMABILE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 100, 000EUR
33198200-6; 33692800-5; 24931230-0; 44618350-3; 32354100-0; 44612000-3; 34941100-6; 42514300-5; 31512000-8; 33123000-8; 33123100-9; 33131510-5; 33131600-3
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
24931230-0-Developatoare pentru radiologie (Rev.2)
32354100-0-Filme pentru radiologii (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
44618350-3-Capsule din plastic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 2
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 100, 000EUR
33132000-4; 33133000-1; 33141615-4; 33138000-6; 33141000-0; 33141110-4; 33141111-1; 33141113-4; 33141116-6; 33141122-1; 33141126-9; 33141125-2; 33141127-6; 33141200-2; 33141220-8; 33141310-6
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33132000-4 - Implanturi dentare (Rev.2)
33133000-1-Accesorii pentru amprente dentare (Rev.2)
33138000-6-Produse pentru proteze dentare si rebazare (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141615-4-Pungi pentru recoltarea urinei (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 3
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 100, 000EUR
33141620-2; 33141641-4; 33141641-5; 33141642-2; 33141700-7; 33141720-3; 33141750-2; 33141800-8; 33144100-7; 33144210-1; 33161000-6; 33162100-4; 33171200-1; 33172100-7; 33183100-7; 33183300-9; 33190000-7; 33194210-1; 33194220-4; 33195000-3; 33735100-2; 38434520-7
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141800-8 - Consumabile dentare (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
33141642-2-Accesorii de drenaj (Rev.2)
33141700-7-Accesorii ortopedice (Rev.2)
33141720-3-Dispozitive ortopedice ajutatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2009 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer