Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE CONSUMABILE PE PROGRAM CHIRURGIE CARDIOVASCULARA


Anunt de participare numarul 129459/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel. 0241/616784, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  EC.FURNICA MARIANA, Tel. 0241.503.255, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Fax:  0241.660.473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  EC.FURNICA MARIANA, Tel. 0241.503.255, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Fax:  0241.660.473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta, Registratura Spitalului
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  EC.FURNICA MARIANA, Tel. 0241.503.255, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Fax:  0241.660.473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE CONSUMABILE PE PROGRAM CHIRURGIE CARDIOVASCULARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta-magazia spitalului .
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE CONSUMABILE PE PROGRAM CHIRURGIE CARDIOVASCULARA. Descrierea achizitie se regaseste in Anexa B - Loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33182210-4-Stimulator cardiac (Rev.2)
33182220-7-Valve cardiace (Rev.2)
33184200-5-Proteze vasculare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loturile, cantitatile si descierea loturilor se regasesc in Anexa B - Loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 892, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.10.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea fara TVA. Garantiile pe fiecare lot in parte se regasesc in Anexa B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri repartizate pe program Chrirugie Cardiovasculara pe anul 2011.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitate art. 180 (din OUG nr. 34/2006)- copie conform cu originalul, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, sau in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertanteCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, sau in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertanteDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in -copie conform cu originalul.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - formularul IV.3 din capitolul III);copie conformcuoriginalul.Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil anual , respectiv cel pentru anul 2010, -copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani ? formular C1 din capitolul IIILista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. ? in copie conform cu originalul(solicitare valabila in cazul in care produsele sunt furnizate prin subcontractanti)/contract de subcontractant /copie XeroxRecomandari din partea altor beneficiari ?cel putin 1 -copieDeclaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. ?Formular E-copie conform cu originalul
Se vor prezenta documente care sa ateste calitatea produselor in baza standardelor U.E. sau a altor organismesimilare din state din afara acesteia, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, respectiv marcajul European - copie conform cu originalul
Certificat ISO9001-2001-Sistemul de Management al Calitatii -copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2011 12:00
Locul: sala de consiliu de langa registratura autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic ce a depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Achizitie Materiale Sanitare Consumabile pe Program Chirurgie Cardiovasculara .Produsele se regasesc in anexa b.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national desolutionare a c ontestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030094, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act considerat nelegal, solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al spitalului
Adresa postala:  B-dul Tomis nr. 145, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.284, Email:  [email protected], Fax:  0241.619.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer