Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE DIVERSE Comprese, fesi gipsate si elastice, pansament,leucoplast, bandaje, seturi medicale etc.


Anunt de participare numarul 100718/22.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala:  PRAHOVEI NR. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440192, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. 0261-727259, Email:  [email protected], Fax:  0261-727259, Adresa internet (URL):  www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE DIVERSE Comprese, fesi gipsate si elastice, pansament, leucoplast, bandaje, seturi medicale etc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. PRAHOVEI NR 1, MAGAZIA DE MATERIALE SANITARE
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 269, 405.54 si 1, 722, 782.41RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE DIVERSE Comprese, fesi gipsate si elastice, pansament, leucoplast, bandaje, seturi medicale etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141119-7 - Comprese (Rev.2)
18443100-7-Banderole (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
44163112-8-Sisteme de drenaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SE GASESC IN CAIETUL DE SARCINI SI IN ANEXA B , 55 LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 269, 405.54 si 1, 722, 782.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTELOR SUBSECVENTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ALOCATE DE CASA JUDETEANA DE ASIGURARI SATU MARE, FONDURI UPU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Declaratia privind eligibilitatea s-a solicitat pentru a avea garantia ca ofertantul nu se ?adreaza ?situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006;
• Declaratia privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ;
• Fisa de informatii generale ;
• Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului - acest document atesta ?egistrarea ca persoana juridica a ofertantului si indica obiectul sau principal de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Avizul de functionare emis deMinisterul Sanatatii, pentru a verifica daca firma este autorizata sa functioneze, conform legislatiei in vigoare.
• Certificate de calitate ISO 9001/2000 sau echivalent-acest document atesta calitatea produselor oferite.
• Certificate/ autorizatii care atesta ca materialele sanitaresunt in conformitate cu standardele europene( marcaj CE), pentru fiecare din produsele ofertate sau dupa caz pentru toate produsele ofertate. Se va prezenta in original, copie legalizata sau xerocopie semnata si stampilata conform cu originalul.
• Prezentarea obligatorie a cate 2 mostre pentru fiecare produs pentru care se depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7763/19.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2010 10:00
Locul: SATU MARE STR. PRAHOVEI NR 1, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI INPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala:  STR. Mihai Viteazul nr. 8, Satu Mare., Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261716375, Email:  [email protected], Fax:  0261710501, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND DIN ZIUA URMATOARE LUARI LA CUNOSTINTA A UNUI ACT EMIS DE AUTORITATEA CONTRACTANTA PE CARE CONTESTATARUL IL COSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  STR. Prahovei nr. 1, Localitatea:  SATU MARE, Cod postal:  440192, Romania, Tel. 0261727058, Email:  [email protected], Fax:  0261727259, Adresa internet (URL):  www.spitalsm.p5net.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer