Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE SANITARE FIRE DE SUTURA


Anunt de participare numarul 138974/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MAFTEI BOGDAN MIHAI, Tel. +40 0232267706, In atentia: MAFTEI BOGDAN MIHAI, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): WWW.SPITALSPIRIDON.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MATERIALE SANITARE FIRE DE SUTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de materiale sanitare a Spitalului Clinic judetean de urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 801, 223.63RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia la doua luni, in functie de fondurile disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de materiale sanitare necesare pentru spital(fire de sutura)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei B a prezentei fise de date
Valoarea estimata fara TVA: 801, 223.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru acordul cadru in cuantum fix de 2% din valoarea fara TVA a fiecarui lot, valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Garantia este prevazuta in anexa B a prezentului anunt. Garantia de participare pentru toate cele 9 loturi este de 16024.47 lei . Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante -original sise va intocmi respectand strict modelul prevazut in sectiunea formulare b)ordin de plata in contul autoritatii contractanta in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta " Sfantul Spiridon" Iasi , respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi -in copie, c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante conform prevederilor legale in copie . Dovada constituirii garantiei de participare de prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse cf art. 33, alin. 3, lit b) din HG 925/2006 Garant de buna exec se constit printr-un instr de garantare emis in cdt legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari si este de 2% din val fara TVA a ctr.Daca val gar de buna exec este redusa, aut contrac are dreptul de a accepta constit acesteia prin dep la casierie a unor sume in numerar.Daca part convin, gar de buna exec se poate constitui si prin retineri succ. din sumele dat pentru fact partiale.In acest caz contract are oblig de a deschide un cont la dispoz aut contract, la o banca agreata de ambele parti.Suma init care se depune de catre contract in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret ctr.Pe parcursul indepl contract, aut contract urmeaza sa alimenteze acest cont prin retin succes din sumele dat si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabil drept gar de buna execut in doc. Aut contract va dispune ca banca sa instiinteze contract despre varsamantul efectuat, precum si despre destinat lui.Contul este purtator de dobanda in favoarea contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat; venituri CAS si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din
Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din
Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate,
pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia
datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul ( semnata
si stampilata de catre persoana autorizata.Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte
situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul
(semnata si stampilata de catre persoana autorizata).Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din
Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia
Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica VicolPentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista
prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei autoritati
administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind privind
achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie
raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de
plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii
contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate 1. Certificat constatator- in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana
autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial,
din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de
plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta
profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata
sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba
romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document
in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3
ani,
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clientiprivati - Se va completa si depune, in original, in conformitate cu formularul
C1 si anexa la formularul C1 din sectiunea Formulare
Cerinta nr 2-recomandari/ document constatator din partea altor beneficiari
prezentarea a cel putin unei recomandari / document constatator din partea
altor beneficiari;Se vor depune recomandari/documente constatatoare din partea altor
beneficiari - cel putin unul. In cazul in care beneficiarul este un client privat,
si din motive obiectiveoperatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari
din partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o
declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 3Fisa de informatii generale
Se va completa si depune, in original, in conformitate cu Formularul B2 din
sectiunea formulare .
Cerinta nr. 4-se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de prod. pentru toateloturile, in vederea doved. capac. tehn. de a livra prod. similare celor care
fac ob.achizit.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, elereprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte aofertei depuse;Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent.- Prezentarea mostrelor reprezinta o cond. eliminatorie, iar neprezentarealor sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare duce la respingereaofertantului.Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) undese va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata indocumentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va aveaobligatia asigurarii si sigilariimostrelor. Aut contractanta nu raspunde de lipsa asig si sigilarii mostrelor,
indiferent din vina cui s-au produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41138/31.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S20-032250 din 31.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 12:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau reprezentanti autorizati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul de livrare este de 3 zile de la data transmiterii comenzii.termenul de plata este de pana la 180 zile calendaristice de la data emiterii facturii, functie de finantareDaca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vedereadepartajarii ofertelor Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3, 4 sau 5 din acordul cadru, elementul reofertarii va fi pretul, acesta nu va putea fiimbunatatitr decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Ex: daca egalitatea vizeaza pozitia 4 prin reofertarepretul al putea fi imbunatatit pana la nivelul pretului operatorului clasat pe locul 3.In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului/acordului cadru- nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritateacontractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006- de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181lit.c^1 din OUG 34/2006.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: - in termen de 7 zile de la data deschiderii procedurii - evaluarea propunerilor tehnice - in termende 10 zile de la data deschiderii procedurii- evaluarea propunerilor financiare - in termen de 18 zile de la data deschiderii procedurii -intocmirea raportului procedurii si comunicarea rezultatului procedurii de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI SF SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-DUL INDEPENDENTEI, NR1, Localitatea: IASI, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 0232267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer